formulier: verandering bij input
Sjoerd Bod
20/10/2006 13:06:00Ik heb voor een filter functie van resultaten een 2 tal drop down boxjes.
De eerste wordt gevuld met categorien.
Wanneer een categorie geselecteerd is moet de 2e dropdown box gevuld worden met de desbetreffende sub categorien.
Op welke manier kan ik het het formulier laten aanpassen aan de hand van de input van de categorie drop down?
sjoerd
De eerste wordt gevuld met categorien.
Wanneer een categorie geselecteerd is moet de 2e dropdown box gevuld worden met de desbetreffende sub categorien.
Op welke manier kan ik het het formulier laten aanpassen aan de hand van de input van de categorie drop down?
sjoerd
PHP hulp
18/11/2024 20:33:49MaB
20/10/2006 14:38:00http://experts.about.com/q/Javascript-1520/javascript-populating-dropdownlist-according-3.htm
Hoop dat je hier wat mee kan.
Hoop dat je hier wat mee kan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door MaB
Sjoerd Bod
20/10/2006 15:29:00Filip
20/10/2006 15:57:00hmmm...
ik heb net hetzelfde probleem als sjoerd,
maar ik geraak niet uit de voeten met de oplossing aangegeven door MaB
bestaat er geen manier om die puur in php te doen of
is java-script echt nodig?
ik heb net hetzelfde probleem als sjoerd,
maar ik geraak niet uit de voeten met de oplossing aangegeven door MaB
bestaat er geen manier om die puur in php te doen of
is java-script echt nodig?
Sjoerd Bod
20/10/2006 16:41:00ik denk als je het puur met php wilt doen dan zou je in mijn voorbeeld de categorie moeten selecteren en vervolgens posten.
Dan uitlezen welke waarde die categorie select heeft en aan de hand daarvan de sub cat drop down laten invullen.
Beetje omslachtig dan moet je 2 keer een formulier posten
Dan uitlezen welke waarde die categorie select heeft en aan de hand daarvan de sub cat drop down laten invullen.
Beetje omslachtig dan moet je 2 keer een formulier posten