Formulier
Kan iemand mij helpen, ik ben al heel de dag bezig met mijn formulier dat perfect werkt behalve de checkbox, die krijg ik niet aan de prat ? Als ik het formulier toegestuurd krijg dan ontvang ik alles behalve daar war de checkbox staan, deze ruilmte word niet ingevuld ? Iemand raad ?
Kan je de relevante code ook hier plaatsen, en wat duidelijker wat je precies bedoelt? verwijderd Ik vroeg om RELEVANTE code. Dus geen 400 regels.....
ok ik probeer het kan je hem tussen
Gewijzigd op 02/08/2010 20:02:05 door karel chakar
Gewijzigd op 02/08/2010 19:50:59 door - Ariën -
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
$deadline1 = trim($_POST['deadline1']);
$deadline2 = trim($_POST['deadline2']);
$deadline3 = trim($_POST['deadline3']);
$deadline_geen = trim($_POST['deadline_geen']);
$deadline_andere = trim($_POST['deadline_andere']);
$message .= "Deadline 1 maand: ".$deadline1." \n";
$message .= "Deadline 2 maanden: ".$deadline2." \n";
$message .= "Deadline 3 maanden: ".$deadline3." \n";
$message .= "Deadline andere: ".$deadline1_andere." \n";
$message .= "Deadline andere2: ".$deadline_andere2." \n";
<input name="deadline1" type="checkbox" id="deadline1" value="<?php if (!empty($deadline1)) { echo stripslashes($deadline1); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline1'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 1 maand
<input name="deadline2" type="checkbox" id="deadline2" value="<?php if (!empty($deadline2)) { echo stripslashes($deadline2); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 2 maand
<input name="deadline3" type="checkbox" id="deadline3" value="<?php if (!empty($deadline3)) { echo stripslashes($deadline3); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline3'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 3 maand
<input name="deadline_geen" type="checkbox" id="deadline_geen" value="<?php if (!empty($deadline_geen)) { echo stripslashes($deadline_geen); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_geen'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> geen deadline
<input name="deadline_andere" type="checkbox" id="deadline_andere" value="<?php if (!empty($deadline_andere)) { echo stripslashes($deadline_andere); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> Andere
<input name="deadline_andere2" type="text" class="invulveld1" id="deadline_andere2" value="<?php if (!empty($deadline_andere2)) { echo stripslashes($deadline_andere2); } ?>" size="29" maxlength="255" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> />
[/code php]
Dat is het, ik hoop dat hier mee weg kunt
$deadline2 = trim($_POST['deadline2']);
$deadline3 = trim($_POST['deadline3']);
$deadline_geen = trim($_POST['deadline_geen']);
$deadline_andere = trim($_POST['deadline_andere']);
$message .= "Deadline 1 maand: ".$deadline1." \n";
$message .= "Deadline 2 maanden: ".$deadline2." \n";
$message .= "Deadline 3 maanden: ".$deadline3." \n";
$message .= "Deadline andere: ".$deadline1_andere." \n";
$message .= "Deadline andere2: ".$deadline_andere2." \n";
<input name="deadline1" type="checkbox" id="deadline1" value="<?php if (!empty($deadline1)) { echo stripslashes($deadline1); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline1'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 1 maand
<input name="deadline2" type="checkbox" id="deadline2" value="<?php if (!empty($deadline2)) { echo stripslashes($deadline2); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 2 maand
<input name="deadline3" type="checkbox" id="deadline3" value="<?php if (!empty($deadline3)) { echo stripslashes($deadline3); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline3'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 3 maand
<input name="deadline_geen" type="checkbox" id="deadline_geen" value="<?php if (!empty($deadline_geen)) { echo stripslashes($deadline_geen); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_geen'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> geen deadline
<input name="deadline_andere" type="checkbox" id="deadline_andere" value="<?php if (!empty($deadline_andere)) { echo stripslashes($deadline_andere); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> Andere
<input name="deadline_andere2" type="text" class="invulveld1" id="deadline_andere2" value="<?php if (!empty($deadline_andere2)) { echo stripslashes($deadline_andere2); } ?>" size="29" maxlength="255" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> />
[/code php]
Dat is het, ik hoop dat hier mee weg kunt
Gewijzigd op 02/08/2010 20:14:46 door karel chakar