Formulierdelen tonen of verbergen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan

Johan

20/01/2009 21:42:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Het volgende is mijn probleem c.q. ontbreken van kennis van javascript.

Ik heb een dropdownbox met 3 opties:
Geen kaart of lint;
Kaart;
Lint;

Als men "Geen kaar of lint" selecteerd moet er verder niks gebeurd.

Als men "Kaart" selecteerd moet er een nieuwe dropdown verschijnen waar de gebruiker een kaart kan selecteren en een textarea te zien krijgen voor de tekst.

Als men "Lint" selecteerd moet er een nieuwe dropdown verschijnen waar men lint kleur kan selecteren en 2 invoervelden voor de tekst.

Hopelijk is het niet te moeilijk (vast niet) je moet het even weten.

Graag hoor ik van jullie.

Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 22:42:04

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

20/01/2009 21:46:00

- SanThe -

- SanThe -

20/01/2009 21:48:00
Quote Anchor link
En wat is nou de vraag? Of iemand dat voor je wil gaan maken?

Wat heb je al?

Johan

Johan

20/01/2009 21:50:00
Quote Anchor link
Dat is wel een heeeeeeel erg uitgebreid script, voor mij overbodig, en moet ik denk ik wel 80% uitslopen.

Heb je mssn een betere oplossing? dank voor je meedenken.

Johan

Johan

20/01/2009 21:51:00
Quote Anchor link
Of iemand weet hoe dat moet, mja je kunt het ook opvatten als even snel iets in elkaar flansen, mensen die hier bekend mee zijn hebben dat zo klaar dacht ik.

Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan

Niek Weevers

Niek Weevers

20/01/2009 21:53:00
Quote Anchor link
Ik ben zelf een gebruiker van jquery, hier kan het vrij makkelijk mee, bijv http://iamzed.com/2006/12/14/using-jquery-to-show-hide-form-elements-based-on-a-checkbox-selection/

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

20/01/2009 22:30:00
Quote Anchor link
Als je 219 regels javascript, wat neerkomt op 4kb ofzo al veel noemt. Pff... succes. Ik denk niet dat je een veel eenvoudigere oplossing tegen gaat komen die cross-browser werkt. Tenzij je je HTML wilt verneuken met allemaal <a href="#"> meuk.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.