Formulieren CSS probleem
Ik zit al een hele tijd te "klooien" met een formulier en CSS.
Het formulier ziet er als volgt uit:
<form name="idee" method="post" action="mailer.php">
<fieldset style="padding: 10px 10px 10px 10px;">
<legend>Idee voor nieuw document</legend>
<p> <label for="onderwerp">Onderwerp</label> <input type="text" name="onderwerp"> </p>
<p> <label for="toelichting">Toelichting</label> <input type="text" name="toelichting"> </p>
<p> <label for="naam">Uw naam</label> <input type="text" name="naam"> </p>
<p> <label for="email">Uw e-mail</label> <input type="text" name="email"> </p>
<p> Wilt u meehelpen met schrijven?
<input name="meehelpen" type="radio" value="radiobutton" id="ja"><label for="ja">Ja</label>
<input name="meehelpen" type="radio" value="radiobutton" id="nee"><label for="Nee">Nee</label>
</p>
</fieldset>
</form>
Nu wil ik dat alle invoer velden op een gelijke lijn staan. Aan de linkerkant de naam en aan de rechterkant het invoerveld.
Dit kan heel makkelijk via een tabel maar nu wil ik het via CSS doen. Dit heb ik in mijn CSS staan nu:
label{display:inline; width: 200px;}
input{display:inline; }
In IE geeft dit het gewenste resultaat. In Mozilla echter nog niet. Iemand een idee?
B.v.d.
Webmakerij
Het formulier ziet er als volgt uit:
<form name="idee" method="post" action="mailer.php">
<fieldset style="padding: 10px 10px 10px 10px;">
<legend>Idee voor nieuw document</legend>
<p> <label for="onderwerp">Onderwerp</label> <input type="text" name="onderwerp"> </p>
<p> <label for="toelichting">Toelichting</label> <input type="text" name="toelichting"> </p>
<p> <label for="naam">Uw naam</label> <input type="text" name="naam"> </p>
<p> <label for="email">Uw e-mail</label> <input type="text" name="email"> </p>
<p> Wilt u meehelpen met schrijven?
<input name="meehelpen" type="radio" value="radiobutton" id="ja"><label for="ja">Ja</label>
<input name="meehelpen" type="radio" value="radiobutton" id="nee"><label for="Nee">Nee</label>
</p>
</fieldset>
</form>
Nu wil ik dat alle invoer velden op een gelijke lijn staan. Aan de linkerkant de naam en aan de rechterkant het invoerveld.
Dit kan heel makkelijk via een tabel maar nu wil ik het via CSS doen. Dit heb ik in mijn CSS staan nu:
label{display:inline; width: 200px;}
input{display:inline; }
In IE geeft dit het gewenste resultaat. In Mozilla echter nog niet. Iemand een idee?
B.v.d.
Webmakerij