Forum van www.Johndeeremodelbouw.com/hetforum
ik ben hier pas nieuw, maar ik heb een vraag, ik zou graag mijn site template (dus van het forum) centreren en niet te breed maken. Een mooi voorbeeld: www.loopings.nl . Alleen dan moet alles goed werken als forum-zijnde. Ik weet alleen niet hoe PHPBB werkt. dus ik hoop dat jullie mij goed kunnen helpen, want ik zit aardig in de nood.
weet iemand hoe je dit kan maken, desnoods het script , en hoe moet je dat uploaden.
is het ook mogelijk het forum als .htm bestanden te maken?
het forum van mij staat op: www.johndeeremodelbouw.com/hetforum/
en het voorbeeld forum staat op:
www.loopings.nl
gr. Christ machielsen
website aan het bouwen..
http://www.johndeeremodelbouw.com/hetforum/templates/JenisonBands/JenisonBands.css
PhpBB gebruikt helaas nog tabellen, maar we zien wel een hoofdtabel met een class 'forumline'.
Pas die in je css aan met een breedte van bijv. 800 px, en links en rechts een auto margin.
PhpBB gebruikt helaas nog tabellen, maar we zien wel een hoofdtabel met een class 'forumline'.
Pas die in je css aan met een breedte van bijv. 800 px, en links en rechts een auto margin.
gr. Christ
We hebben gisteren besloten dat voor elk gemaakte code de vrager € 10,- moet betalen...
Nu heeft Arjan nog geen code gegeven, maar heeft jouw heel duidelijk uitgelegd wat je moet doen, dus ik zou gewoon als ik jouw was zelf die mooie regels gaan zoeken ;-)
Daar moet je wezen.
Jason, doen we ook aan naheffingen? In dat geval word het volgende phphulp uitje 2 weken naar australie ofzo :+
Gewijzigd op 19/02/2006 11:36:00 door Arjan Kapteijn
gr. Christ
Gewijzigd op 19/02/2006 11:38:00 door Arjan Kapteijn
hij is weer normaal.. snap het niet volgens mij :P
Jason:
@christ:
We hebben gisteren besloten dat voor elk gemaakte code de vrager € 10,- moet betalen...
Nu heeft Arjan nog geen code gegeven, maar heeft jouw heel duidelijk uitgelegd wat je moet doen, dus ik zou gewoon als ik jouw was zelf die mooie regels gaan zoeken ;-)
Ik heb dan een vraag voor de poster:
Wie zijn We?
Gewijzigd op 19/02/2006 11:45:00 door Lissy Pixel
en dat 10 euro is wel een beetje erg flauw idee..
tis toch phphulp.nl ? geen phphulptegenbetaling.nl ?
zo krijg je echt geen leden erbij..
gr. Christ
voeg voor de eind accolade width: 800px; toe
!!!
gr. Christ
Kijk eens wat er gebeurd als je
background-color:#006700; border: 1px #002000 solid }
vervangt door
background-color:#006700; border: 1px #002000 solid; width: 800px; }
hoe centreer je die zooi?
gr. Christ
enne, arjan, in ieder geval al super bedankt!!
margin-right: auto;
dat er gewoon achter plakken of waar moet dat dan?
vind dat dit trouwens wel snel gaat, onderhand net zo snel als de meeste mensen tegen mij op msn praten :):-P
achter plakken dus niet.. want dat haald gene flikker uit..
gr. Christ
hier heb ik een voorbeeld staan hoe je kunt centeren.
Let er op dat je (waarschijnlijk) een text-align: center; in de body nodig zult hebben om het voor IE goed te laten werken.
Wat je ook kan doen is om de hele site gewoon een div te zetten en die te centeren, ipv iedere aparte tabel.
Let er op dat je (waarschijnlijk) een text-align: center; in de body nodig zult hebben om het voor IE goed te laten werken.
Wat je ook kan doen is om de hele site gewoon een div te zetten en die te centeren, ipv iedere aparte tabel.