foto openen met windows viewer vanaf site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michaelk

michaelk

21/03/2008 15:52:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben een site aan het maken voor de tv met alle foto's er op (php).
Maar nu zit ik met een probleem.
ik wil als je op een foto drukt dat deze niet in een nieuwe venster komt,
maar dat die geopend wordt met bijvoorbeeld windows viewer.

want dan kan ik een full screen diashow starten vanaf de gewenste foto.

ik kan wel een diashow scripts vinden in een webvenster maar dat is niet full screen.

kan iemand mij opweg helpen

alvast bedankt Grts
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michaelk

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 11:51:46

Patrick Niezen

Patrick Niezen

21/03/2008 16:05:00
Quote Anchor link
Dat met die windows viewer kan niet (naja, kan misschien wel, in de richting van ActiveX, maar verdiep je d'r verder maar niet in :P). Ik kan je Lightbox aanraden. http://www.huddletogether.com/projects/lightbox/

Uitgebreide installatieaanwijzingen, moet lukken.

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

21/03/2008 16:08:00

Sanderrb

Sanderrb

21/03/2008 16:13:00

Michaelk

michaelk

22/03/2008 13:57:00
Quote Anchor link
Bedankt!
Ik ga is kijken of het wat is voor full screen diashow

grtz

Hugo van Meijeren

Hugo van Meijeren

23/03/2008 12:40:00
Quote Anchor link
Hallo, toevallig zit ik met een zelfde soort vraag, daarom plaats ik het maar even binnen dit topic.

Ik ben opzoek naar een fotoshow systeem zoals het hier gebruikt wordt: http://purplegroup.nl/foto/synco-01/

Ik kom het op vrij veel websites tegen, maar heb eigenlijk geen idee hoe dit systeem heet.

Iemand die hier meer vanaf weet?

Groeten Hugo

Patrick Niezen

Patrick Niezen

23/03/2008 14:08:00
Quote Anchor link
De link die jij gepost hebt Hugo werkt bij mij niet... ik gok dat het lightbox is - zie de tweede post in deze thread ;-)

Hugo van Meijeren

Hugo van Meijeren

23/03/2008 17:35:00
Quote Anchor link
Hoi Patrick,

ene keer werkt het, andere keer niet... Blijkbaar werkt het direct linken niet helemaal lekker.

Maar goed, als je op www.purplegroup.nl kijkt, en dan bij foto's of producties dan zie je dat er een soort fotoshow systeem gebruikt wordt. De achtergrond van de pagina wordt donkergrijs gekleurd, en voorop worden de foto's getoond, er zijn pijltjestoetsen om tussen de foto's te scrollen...

Het is niet precies hetzelfde als lightbox, maar het lijkt er inderdaad vrij veel op.
Zijn er meer van dat soort systemen?

Groeten Hugo

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.