Foto scriptje vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »
Kees lol

kees lol

25/09/2012 23:28:46
Quote Anchor link
Hoi ik heb paar jaar geleden een script gemaakt in php die images uit een map leest ze sorteert op filename van 1/2/3/4/ en die onder elkaar plaatst nu wil ik dat die foto's niet onder elkaar komen maar naast elkaar maar na 4 foto's wil ik dat die zeg maar een nieuwe rij begint hoe kan ik dit simpel oplossen?
Gewijzigd op 26/09/2012 00:30:18 door Kees lol

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 21:31:16

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

25/09/2012 23:55:37
Quote Anchor link
met tabellen zoals in het voorbeeld hieronder
Het kan ook met div's maar dat vraagt uiteraard een iets andere aanpak

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php

$count
= 14; // het aantal foto's
$i = 1;      // tel vanaf foto 1

echo "<table><tr>";
while($i <= $count) {
    echo "<td style='border:1px solid blue;'>";
    echo "Foto ".$i; // vervang dit voor de foto's
    echo "</td>";
    if($i % 4 == 0)
        echo "</tr><tr>"; // volgende rij
    $i++;
}

echo "</tr></table>";
?>

Wouter J

Wouter J

26/09/2012 00:06:05
Quote Anchor link
Nee, niet met tabellen. De afbeeldingen mooi in een lijst plaatsen:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<ul>
<?php
$i
= 0;
foreach ($pictures as $picture) : ?>

<li class="<?php echo (++$i == 4 && $i = 0 ? 'row-end' : ''); ?>"><?php echo $picture; ?></li>
<?php endforeach ?>
</ul>

En dan je CSS:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
li {
    float: left; /* plaats alle items naast elkaar */
}
.row-end {
    clear: right; /* begin op een nieuwe regel &*/
}

Kees lol

kees lol

26/09/2012 00:10:49
Quote Anchor link
Bedankt voor de snelle hulp het werkt goed alleen je krijgt maar 1 foto te zien niet 4 of 8 verschillende :( Help?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

26/09/2012 00:24:26
Quote Anchor link
kees even je script uploaden misschien?

en ja een list dat kan ook. helemaal niet aan gedacht
Gewijzigd op 26/09/2012 00:25:21 door Frank Nietbelangrijk

Kees lol

kees lol

26/09/2012 00:32:22
Quote Anchor link
Heb hem naar je gepmed.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

26/09/2012 00:45:12
Quote Anchor link
ik heb hem even aangepast. hij moet t nu doen
Gewijzigd op 26/09/2012 01:05:51 door Frank Nietbelangrijk

Kees lol

kees lol

26/09/2012 00:49:05
Quote Anchor link
Bedankt werkt super. lees je pm even please?

Frank WD

Frank WD

26/09/2012 02:12:16
Quote Anchor link
Kees en Frank,

Sorry voor het zeggen maar moet het even kwijt.
Er word een vraag gesteld in het forum, hier is niks mis mee.
Wouter J steekt moeite en vooral tijd in een stukje script uit te tikken en deze te delen.

Maar vervolgens gaan jullie het even via pm oplossen onderling.
Ik vind dit persoonlijk gezien aardig (hoe zeg ik het netjes) on gemanierd.
Maak dan geen topic aan en pm gelijk iemand, want nu is dit hele topic nutteloos geworden er door. Of jullie moeten nog even alle stappen tot het werken van het script delen in het topic.

Kees lol

kees lol

26/09/2012 12:10:31
Quote Anchor link
Waarom ongemanierd? ik vraag toch iets....

Ik wil liever niet dat iemand mijn script gaat gebruiken/Afkraken.

Danny A-noniem

Danny A-noniem

26/09/2012 12:13:48
Quote Anchor link
hebbe hebbe hebbe, maar geven..........

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/09/2012 12:24:45
Quote Anchor link
Kees lol op 26/09/2012 12:10:31:

Afkraken gebeurt hier zelden, en anders is het vaak opbouwende kritiek. En als je het niet wilt dat anderen het gebruiken, toon dan de relevante code, en zeg wat er aangepast is.

Op deze manier is dit hele topic waardeloos.
Ik hoop dat je het begrijpt en dat je bereid bent de aanpassingen te delen.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/09/2012 12:37:44
Quote Anchor link

Afkraken gebeurt alleen als het nodig is ;-)
Doorgaans wordt er wel kritiek geleverd op scripts. Maar dat is opbouwend bedoeld.

"Grappig" dat je niet wilt delen; als niemand zijn kennis met jou zou delen, zou jij je vraag niet beantwoord krijgen....

Uit jouw probleem (weergeven van foto's) kan ik ook niet afleiden wat er zo speciaal/bijzonder aan jouw script zou zijn dat een ander het niet mag gebruiken/zelf zou kunnen maken.
Gewijzigd op 26/09/2012 12:39:30 door Obelix Idefix

Frank WD

Frank WD

26/09/2012 14:04:19
Quote Anchor link

Nou sorry hoor, je bent hier op een forum omdat je een probleem hebt.
Je opent een topic om dood leuk via prive berichten het probleem op gelost te krijgen.

Wat zou jou garage houder of wat zelfde wat blij met je zijn zeg?
Want uit jou reactie blijkt dus, dat je ook dood leuk een vraag stelt aan je garage houder omdat je auto kapot is. Maar vervolgens ga je na Jan de Beunhaas die bij de zelfde garage werkt om je auto te laten maken.

Als je niet wilt dat je script gebruikt word door een andere op het forum. Of dat je niet tegen kritiek kunt vanwege vage code. Blijf dan weg van het forum en probeer het probleem op te lossen met vriendje Google.

Andre Sep

Andre Sep

26/09/2012 15:15:09
Quote Anchor link
"Well... that escalated quickly!"

Maar het is wel waar. Ik ga naar dit topic omdat ik zocht naar hoe ik 'geordend' foto's weer kan geven uit een database (en dan idd in een lijst ipv tabel), maar er worden 2 'oplossingen' aangeboden, vervolgens wordt er onderling via PM (waar ik nog niet eens wat op tegen heb ansich) een oplossing bedacht. Wat ik het meest belachelijke vind van alles, is dat je het forum misbruikt, om in een topic te gaan vragen of iemand zijn PM even leest... Vooral dat vind ik ongemanierd!

(@Wouter J: Bedankt, ik heb hier wel iets aan gehad. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen xD)

Kees lol

kees lol

26/09/2012 16:18:19
Quote Anchor link
De AANPASSINGEN STAAN HIER BOVEN!!! dus dit topic is niet waardeloos en dit bedoel ik nou met kritiek altijd maar zeuren vroeger deelde ik alles tot ik erachter kwam dat dingen gebruikt werden zonder naamsvermelding op zich niet erg maar zou wel zo leuk zijn. Daarom heb ik me voorgenomen niks meer te delen.

Bericht hier boven dit is geen script dat foto's uit database haalt Gewoon uit een map als je uit database wil halen is kleine aanpassing + dit script heb ik geschreven toen ik nog wel wat wist van php +- 3-4 jaar geleden je hoeft ook geen raketgeleerde te zijn om dit te doen maar ik zal bij me volgende vraag wel me code achterlaten

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

26/09/2012 17:24:02
Quote Anchor link
zow, zo een draadje kan veranderen terwijl je aan het werk bent.
Mensen ik wil maar één ding kwijt: Ik kom hier omdat ik momenteel veel met PHP bezig ben en ik zin had om hier eens rond te kijken. Als dan blijkt dat er beginnersvragen zijn die ik kan beantwoorden dan beantwoord ik die. Maar alleen zolang ik er wel plezier aan beleef, er tijd voor heb én zin in heb. Ik zou zeggen: Mensen hou het gezellig en respecteer een ander zijn mening. Dat je het zelf anders zou doen dat kan heel goed maar een ander is niet zoals jij en geloof me: aan Kees zijn script mis je echt helemaal niets, de snippets boven zijn veel beter leesbaar.

Allemaal een fijne avond toegewenst!
Frank.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.