Foto scriptje vraag
Gewijzigd op 26/09/2012 00:30:18 door Kees lol
Het kan ook met div's maar dat vraagt uiteraard een iets andere aanpak
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Code (php)
En dan je CSS:
Bedankt voor de snelle hulp het werkt goed alleen je krijgt maar 1 foto te zien niet 4 of 8 verschillende :( Help?
en ja een list dat kan ook. helemaal niet aan gedacht
Gewijzigd op 26/09/2012 00:25:21 door Frank Nietbelangrijk
Heb hem naar je gepmed.
Gewijzigd op 26/09/2012 01:05:51 door Frank Nietbelangrijk
Bedankt werkt super. lees je pm even please?
Sorry voor het zeggen maar moet het even kwijt.
Er word een vraag gesteld in het forum, hier is niks mis mee.
Wouter J steekt moeite en vooral tijd in een stukje script uit te tikken en deze te delen.
Maar vervolgens gaan jullie het even via pm oplossen onderling.
Ik vind dit persoonlijk gezien aardig (hoe zeg ik het netjes) on gemanierd.
Maak dan geen topic aan en pm gelijk iemand, want nu is dit hele topic nutteloos geworden er door. Of jullie moeten nog even alle stappen tot het werken van het script delen in het topic.
Ik wil liever niet dat iemand mijn script gaat gebruiken/Afkraken.
hebbe hebbe hebbe, maar geven..........
Kees lol op 26/09/2012 12:10:31:
Waarom ongemanierd? ik vraag toch iets....
Afkraken gebeurt hier zelden, en anders is het vaak opbouwende kritiek. En als je het niet wilt dat anderen het gebruiken, toon dan de relevante code, en zeg wat er aangepast is.
Op deze manier is dit hele topic waardeloos.
Ik hoop dat je het begrijpt en dat je bereid bent de aanpassingen te delen.
Afkraken gebeurt alleen als het nodig is ;-)
Doorgaans wordt er wel kritiek geleverd op scripts. Maar dat is opbouwend bedoeld.
"Grappig" dat je niet wilt delen; als niemand zijn kennis met jou zou delen, zou jij je vraag niet beantwoord krijgen....
Uit jouw probleem (weergeven van foto's) kan ik ook niet afleiden wat er zo speciaal/bijzonder aan jouw script zou zijn dat een ander het niet mag gebruiken/zelf zou kunnen maken.
Gewijzigd op 26/09/2012 12:39:30 door Obelix Idefix
Waarom ongemanierd? ik vraag toch iets....
Nou sorry hoor, je bent hier op een forum omdat je een probleem hebt.
Je opent een topic om dood leuk via prive berichten het probleem op gelost te krijgen.
Wat zou jou garage houder of wat zelfde wat blij met je zijn zeg?
Want uit jou reactie blijkt dus, dat je ook dood leuk een vraag stelt aan je garage houder omdat je auto kapot is. Maar vervolgens ga je na Jan de Beunhaas die bij de zelfde garage werkt om je auto te laten maken.
Als je niet wilt dat je script gebruikt word door een andere op het forum. Of dat je niet tegen kritiek kunt vanwege vage code. Blijf dan weg van het forum en probeer het probleem op te lossen met vriendje Google.
Maar het is wel waar. Ik ga naar dit topic omdat ik zocht naar hoe ik 'geordend' foto's weer kan geven uit een database (en dan idd in een lijst ipv tabel), maar er worden 2 'oplossingen' aangeboden, vervolgens wordt er onderling via PM (waar ik nog niet eens wat op tegen heb ansich) een oplossing bedacht. Wat ik het meest belachelijke vind van alles, is dat je het forum misbruikt, om in een topic te gaan vragen of iemand zijn PM even leest... Vooral dat vind ik ongemanierd!
(@Wouter J: Bedankt, ik heb hier wel iets aan gehad. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen xD)
Bericht hier boven dit is geen script dat foto's uit database haalt Gewoon uit een map als je uit database wil halen is kleine aanpassing + dit script heb ik geschreven toen ik nog wel wat wist van php +- 3-4 jaar geleden je hoeft ook geen raketgeleerde te zijn om dit te doen maar ik zal bij me volgende vraag wel me code achterlaten
Mensen ik wil maar één ding kwijt: Ik kom hier omdat ik momenteel veel met PHP bezig ben en ik zin had om hier eens rond te kijken. Als dan blijkt dat er beginnersvragen zijn die ik kan beantwoorden dan beantwoord ik die. Maar alleen zolang ik er wel plezier aan beleef, er tijd voor heb én zin in heb. Ik zou zeggen: Mensen hou het gezellig en respecteer een ander zijn mening. Dat je het zelf anders zou doen dat kan heel goed maar een ander is niet zoals jij en geloof me: aan Kees zijn script mis je echt helemaal niets, de snippets boven zijn veel beter leesbaar.
Allemaal een fijne avond toegewenst!
Frank.