Foto upload script gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mertens

mertens

28/06/2007 13:25:00
Quote Anchor link
Hey, ik ben heel de dag opzoek naar een foto gallery upload script. Maar vind geen 1 die fatsoenlijk werkt. Wat zoek ik dus, een gewoon script waar je via een admin pagina fotos kan uploaden, niet via een folder(ftp). Mag met mysql zijn, maar moet niet. Er hoeven helemaal geen users worden geregistreerd ofzo. Dit script moet inbouwbaar kunnen zijn in bestaande website.

Kan iemand me hier helpen??

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 23:36:28

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/06/2007 13:52:00
Quote Anchor link
Die paar regels code kan je toch zelf maken? Ik heb het op een cd staan, maar je schrijft het sneller dan dat ik die cd in mijn MacBook gedrukt heb...

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/06/2007 14:34:00
Quote Anchor link
lol, zo makkelijk, kijk tussen scripts of google op coppermine gallery ofzoiets, weet ik veel hoe je het schrijft

Danny Roelofs

Danny Roelofs

28/06/2007 14:37:00
Quote Anchor link
Als je zelf de moeite wilt nemen om in php te programmeren, of althans het volgende uit te zoeken dan kom je al weer een stap verder:

http://www.tizag.com/phpT/fileupload.php

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.