Fotoalbum op website
Bart Matsko
23/04/2013 15:28:57Hallo,
Ik ben een website aan het maken voor een goed doel en ik wil daar ook graag foto's op. Nu kan 1 of 2 foto's natuurlijk met Lightbox doen maar ik wil echt een 'album'.
Als ik google dan kom ik op programma's uit waarmee je totale albums kunt maken, maar ik wil een simpel album in me website, en niet een aparte vormgeving.
Ik heb wel een voorbeeld:
Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, moet dit met gewoon simpele tabelen gemaakt worden, zo ja hoe is dit handig? Zo nee, is er een andere handige manier.
Groeten, Bart
Ik ben een website aan het maken voor een goed doel en ik wil daar ook graag foto's op. Nu kan 1 of 2 foto's natuurlijk met Lightbox doen maar ik wil echt een 'album'.
Als ik google dan kom ik op programma's uit waarmee je totale albums kunt maken, maar ik wil een simpel album in me website, en niet een aparte vormgeving.
Ik heb wel een voorbeeld:
Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, moet dit met gewoon simpele tabelen gemaakt worden, zo ja hoe is dit handig? Zo nee, is er een andere handige manier.
Groeten, Bart
PHP hulp
18/11/2024 03:47:04Frank Nietbelangrijk
23/04/2013 15:43:50dit is echt niet moeilijk om te maken, het enigste is een beetje php kennis en je moet eens naar <div> gekeken hebben. Niet met tabellen dus.
Bart Matsko
23/04/2013 22:32:08Nick Dijkstra
23/04/2013 22:37:32Bart, laat eens je code zien wat je al hebt. Dan kunnen we je daarmee verder helpen.
Als je een compleet script nodig hebt, kun je beter een vacature plaatsen.
Als je een compleet script nodig hebt, kun je beter een vacature plaatsen.
Gewijzigd op 23/04/2013 22:37:46 door Nick Dijkstra
Ik raad aan om dat een vacature te plaatsen waarbij je iemand vraagt om dat werk uit handen te nemen.
Lees wel de criteria voor een topic in dat forum doet.
Lees wel de criteria voor een topic in dat forum doet.
Gewijzigd op 23/04/2013 22:38:15 door - Ariën -
Bart Matsko
23/04/2013 22:40:25Nou ik heb op dit moment een programma. Maar dat wil ik dus niet. Ik zal de laatste tip opvolgen. Bedankt!