fotoalbum voor in dreamweaver

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

26/07/2004 00:24:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een fotoalbum voor in Dreamweaver waarin je miniatuurweergaven (filmstrip?) van foto's ziet die je kunt aanklikken om een vergroting te zien. Nu weet ik dat er bij Dreamweaver een slideshow-album zit, maar dat is niet wat ik zoek. Wie weet een script of link naar een soort album dat ik wel zoek?

Groetjes, Hanne.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 02:11:11

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/07/2004 10:56:00
Quote Anchor link
Macromedia FireWorks genereert standaard fotoalbums en kan je vanuit DreamWeaver aanspreken (indien geïnstalleerd).

Commands > Create Web Photo Album

Elwin

26/07/2004 12:22:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reactie. Als ik dat fotoalbum probeer in te voegen krijg ik een error. Misschien vul ik iets verkeerd in. Wat moet ik bijvoorbeeld invullen bij: source image folder (waar je de foto's vandaan wilt halen?) en destination folder (?).

Groetjes, Hanne.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/07/2004 12:46:00
Quote Anchor link
Source » Bron
Destination » Bestemming

Dus de eerste is waar je de foto's vandaan wilt halen en de tweede is waar het fotoalbum neergezet moet worden.

Elwin

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.