fotoalbum voor in dreamweaver
Hallo,
Ik ben op zoek naar een fotoalbum voor in Dreamweaver waarin je miniatuurweergaven (filmstrip?) van foto's ziet die je kunt aanklikken om een vergroting te zien. Nu weet ik dat er bij Dreamweaver een slideshow-album zit, maar dat is niet wat ik zoek. Wie weet een script of link naar een soort album dat ik wel zoek?
Groetjes, Hanne.
Ik ben op zoek naar een fotoalbum voor in Dreamweaver waarin je miniatuurweergaven (filmstrip?) van foto's ziet die je kunt aanklikken om een vergroting te zien. Nu weet ik dat er bij Dreamweaver een slideshow-album zit, maar dat is niet wat ik zoek. Wie weet een script of link naar een soort album dat ik wel zoek?
Groetjes, Hanne.
PHP hulp
23/11/2024 02:11:11Elwin - Fratsloos
26/07/2004 10:56:00Macromedia FireWorks genereert standaard fotoalbums en kan je vanuit DreamWeaver aanspreken (indien geïnstalleerd).
Commands > Create Web Photo Album
Elwin
Commands > Create Web Photo Album
Elwin
Bedankt voor de reactie. Als ik dat fotoalbum probeer in te voegen krijg ik een error. Misschien vul ik iets verkeerd in. Wat moet ik bijvoorbeeld invullen bij: source image folder (waar je de foto's vandaan wilt halen?) en destination folder (?).
Groetjes, Hanne.
Groetjes, Hanne.
Elwin - Fratsloos
26/07/2004 12:46:00Source » Bron
Destination » Bestemming
Dus de eerste is waar je de foto's vandaan wilt halen en de tweede is waar het fotoalbum neergezet moet worden.
Elwin
Destination » Bestemming
Dus de eerste is waar je de foto's vandaan wilt halen en de tweede is waar het fotoalbum neergezet moet worden.
Elwin