Foto's beveiligen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roger

Roger

05/02/2006 00:27:00
Quote Anchor link
Ik zoek een scriptje waarmee ik mijn foto's kan beveiligen tegen downloaden.
Het gaat om deze site: www.dicasa.nl

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 15:58:44

Eris -

Eris -

05/02/2006 00:37:00
Quote Anchor link
Imposible

Kalle P

Kalle P

05/02/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Zoals eris al zei: onmogelijk

Enige tips:
* Watermerk in PS ;
* copyright aanvragen;
* rechtermuisknop uitschakelen, maar dan heb je de broncode nog, maar je zal er al heel wat mensen mee afschudden.

Roger

Roger

05/02/2006 00:54:00
Quote Anchor link
Rechtermuisknop uitschakelen? Als ik al iets ermee afschrik zou al voldoende zijn.
Hoe schakel ik de rechter muisknop uit via een scriptje?

Eris -

Eris -

05/02/2006 01:24:00
Quote Anchor link
Daar hebben we google voor

(Scripts waar ik een *** helkel aan heb werkt ik niet aan mee)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/02/2006 01:27:00
Quote Anchor link
Kalle, copyright bestaat in nederlands niet, ook het (C) tekentje heeft hier geen enkele waarde. Wat jij bedoeld is auteursrecht, dat krijg je automatisch en daar hoef je niks voor te doen.

Ga alstublieft niet kutten met rechtermuisknop dingetjes. Wat je kan doen is een doorzichtige css layer van 1x1 px eroverheen leggen. Als ze dan rechtermuisknop - opslaan doen slaan ze dat 1x1 px plaatje op. Het grote plaatje staat nog wel in de broncode, maar het helpt in ieder geval een beetje.

Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 02:31:00
Quote Anchor link
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be

Lissy Pixel

Lissy Pixel

05/02/2006 11:54:00
Quote Anchor link
@ Arjan : deze kende ik nog niet en is idd een leuke en creatieve oplossing :-0

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 11:58:00
Quote Anchor link
@ Arjan: inderdaad leuke oplossing. Ik merk wel, als sites dit soort dingen uithalen, dat ik een beetje baldadig wordt en ga kijken of het te omzeilen is. Dus voor mij is het eerder een uitnodiging om te gaan wroeten.

Rechtermuis uitschakelen is echt onzin. Ctrl + U in FireFox of Ctrl + F3 in Opera en je hebt de bron.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 12:04:00
Quote Anchor link
Hipska:
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be

Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)

Roger

Roger

05/02/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Tis allemaal al gelukt, rechtsklikken kan niet meer.
Dat schrikt al genoeg af. Dit wilde ik.

Kalle P

Kalle P

05/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
afschrikken? Veel mensen weten niks met bron weergeven.. dus het is handig. maar je kan het beste een watermerk erin doen, dan jat niemand je plaatje.

Huh bla

Huh bla

05/02/2006 22:18:00

Bart van der veen

bart van der veen

05/02/2006 22:48:00
Quote Anchor link
foto's niet downloaden is vastzetten in een flash(based) filmje (swf). die zijn wel weer uit elkaar te halen maar dat is echt heel veel werk.

Robert Deiman

Robert Deiman

05/02/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.

Huh bla

Huh bla

05/02/2006 23:13:00
Quote Anchor link
voor IE gebruikers kun je het klembord uitschakelen

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/02/2006 23:23:00
Quote Anchor link
Robert:
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.
Ik wou dat iedereen zo helder was! :) Doe ik namelijk 'altijd' als het in een Flash-animatie staat (en ik het wil hebben).

Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.

Elwin

Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Hipska:

zie www.flandrien.be

Jan:
Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)

bedoelde eigenlijk de foto's van de fotoverslagen van de ritten.
daar staat telkens reclame op

Kalle P

Kalle P

05/02/2006 23:35:00
Quote Anchor link
Elwin:
Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.

Daar sluit ik me volledig bij aan!

- wes  -

- wes -

06/02/2006 09:12:00
Quote Anchor link
wat ook werkt is een lowres variant met watermerk eventueel erop zetten. Kwaliteit van 3x kudt, wil niemand die versie hebben als ze weten dat er een betere is

Bart van der veen

bart van der veen

06/02/2006 10:19:00
Quote Anchor link
@robert:

dan kun je alleen maar gebruiken voor het internet het dan al niet meer geschikt voor print. omdat je een groot aantal pixsels verliest en het wordt een bitmap. zou je daarvan een jpg maken dan verlies je alle vorm van kwalitiet. maar als je daar al tevreden mee bent?..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.