Foto's beveiligen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roger

Roger

05/02/2006 00:27:00
Quote Anchor link
Ik zoek een scriptje waarmee ik mijn foto's kan beveiligen tegen downloaden.
Het gaat om deze site: www.dicasa.nl

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 21:48:25

Eris -

Eris -

05/02/2006 00:37:00
Quote Anchor link
Imposible

Kalle P

Kalle P

05/02/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Zoals eris al zei: onmogelijk

Enige tips:
* Watermerk in PS ;
* copyright aanvragen;
* rechtermuisknop uitschakelen, maar dan heb je de broncode nog, maar je zal er al heel wat mensen mee afschudden.

Roger

Roger

05/02/2006 00:54:00
Quote Anchor link
Rechtermuisknop uitschakelen? Als ik al iets ermee afschrik zou al voldoende zijn.
Hoe schakel ik de rechter muisknop uit via een scriptje?

Eris -

Eris -

05/02/2006 01:24:00
Quote Anchor link
Daar hebben we google voor

(Scripts waar ik een *** helkel aan heb werkt ik niet aan mee)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/02/2006 01:27:00
Quote Anchor link
Kalle, copyright bestaat in nederlands niet, ook het (C) tekentje heeft hier geen enkele waarde. Wat jij bedoeld is auteursrecht, dat krijg je automatisch en daar hoef je niks voor te doen.

Ga alstublieft niet kutten met rechtermuisknop dingetjes. Wat je kan doen is een doorzichtige css layer van 1x1 px eroverheen leggen. Als ze dan rechtermuisknop - opslaan doen slaan ze dat 1x1 px plaatje op. Het grote plaatje staat nog wel in de broncode, maar het helpt in ieder geval een beetje.

Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 02:31:00
Quote Anchor link
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be

Lissy Pixel

Lissy Pixel

05/02/2006 11:54:00
Quote Anchor link
@ Arjan : deze kende ik nog niet en is idd een leuke en creatieve oplossing :-0

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 11:58:00
Quote Anchor link
@ Arjan: inderdaad leuke oplossing. Ik merk wel, als sites dit soort dingen uithalen, dat ik een beetje baldadig wordt en ga kijken of het te omzeilen is. Dus voor mij is het eerder een uitnodiging om te gaan wroeten.

Rechtermuis uitschakelen is echt onzin. Ctrl + U in FireFox of Ctrl + F3 in Opera en je hebt de bron.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 12:04:00
Quote Anchor link
Hipska:
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be

Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)

Roger

Roger

05/02/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Tis allemaal al gelukt, rechtsklikken kan niet meer.
Dat schrikt al genoeg af. Dit wilde ik.

Kalle P

Kalle P

05/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
afschrikken? Veel mensen weten niks met bron weergeven.. dus het is handig. maar je kan het beste een watermerk erin doen, dan jat niemand je plaatje.

Huh bla

Huh bla

05/02/2006 22:18:00

Bart van der veen

bart van der veen

05/02/2006 22:48:00
Quote Anchor link
foto's niet downloaden is vastzetten in een flash(based) filmje (swf). die zijn wel weer uit elkaar te halen maar dat is echt heel veel werk.

Robert Deiman

Robert Deiman

05/02/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.

Huh bla

Huh bla

05/02/2006 23:13:00
Quote Anchor link
voor IE gebruikers kun je het klembord uitschakelen

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/02/2006 23:23:00
Quote Anchor link
Robert:
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.
Ik wou dat iedereen zo helder was! :) Doe ik namelijk 'altijd' als het in een Flash-animatie staat (en ik het wil hebben).

Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.

Elwin

Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Hipska:

zie www.flandrien.be

Jan:
Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)

bedoelde eigenlijk de foto's van de fotoverslagen van de ritten.
daar staat telkens reclame op

Kalle P

Kalle P

05/02/2006 23:35:00
Quote Anchor link
Elwin:
Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.

Daar sluit ik me volledig bij aan!

- wes  -

- wes -

06/02/2006 09:12:00
Quote Anchor link
wat ook werkt is een lowres variant met watermerk eventueel erop zetten. Kwaliteit van 3x kudt, wil niemand die versie hebben als ze weten dat er een betere is

Bart van der veen

bart van der veen

06/02/2006 10:19:00
Quote Anchor link
@robert:

dan kun je alleen maar gebruiken voor het internet het dan al niet meer geschikt voor print. omdat je een groot aantal pixsels verliest en het wordt een bitmap. zou je daarvan een jpg maken dan verlies je alle vorm van kwalitiet. maar als je daar al tevreden mee bent?..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.