Fotoviewer in webbrowser

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hugo van Meijeren

Hugo van Meijeren

23/08/2008 16:13:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb het antwoord op mijn vraag een aantal maanden geleden hier al voorbij zien komen, ik probeer nu het topic terug te vinden, maar kan het helaas onmogelijk weer terugvinden...

Ik zoek een bepaald script om foto's mee in een webbrowser te tonen, dus wanneer de bezoeker op een thumpnail klikt het gehele scherm grijs kleurt en de foto in het groot op het scherm verschijnt (inclusief een stukje navigatie en titel).
Het pakket wordt bijvoorbeeld op deze website gebruikt: http://www.purplegroup.nl/foto/kane-qmusic/

Het lijkt sterk op Lightbox, maar dat pakket zoek ik dus NIET. Ik weet niet hoe dit pakket heet, en kan het dus nergens vinden. Ik weet dat de naam van dit pakket in een bepaald topic is genoemd, maar zoals al gezegd, die kan ik dus niet meer vinden...

Hopelijk dat iemand mij de naam kan geven, alvast bedankt!

Groeten Hugo

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 15:44:08

Harmen

Harmen

23/08/2008 16:34:00
Quote Anchor link
Zoek eens op Lightbox

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

23/08/2008 17:56:00
Quote Anchor link
Kijk eens in de broncode
en bekijk de js scripts eens, je zult het daar wel vinden
btw http://www.topradio.be/media/pictures/ gebruikt die ook

edit: het noemt dus greybox
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pieter Boussaer

Hugo van Meijeren

Hugo van Meijeren

23/08/2008 21:45:00
Quote Anchor link
@Harmen: zoals ik al in mijn eerste post zei bedoelde ik dus GEEN Lightbox.

@Pieter: Greybox did the trick. Die zocht ik dus.

Bedankt voor de hulp, de rest zal wel lukken, zat alleen even vast op de naam.

Groeten Hugo

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.