fout bij setup.php
Martyn
25/02/2009 12:12:00laat maar zitten,
ik ben een beginner dus ik ga beginnen bij het begin.
ik heb het boek: PHP 5 zonder stress binnen gehaald via de bieb, en die ga ik goed door lezen en oefenen en alles.
en dan zelf scripten schrijven..
bedankt voor je hulp en je tijd
ik ben een beginner dus ik ga beginnen bij het begin.
ik heb het boek: PHP 5 zonder stress binnen gehaald via de bieb, en die ga ik goed door lezen en oefenen en alles.
en dan zelf scripten schrijven..
bedankt voor je hulp en je tijd
PHP hulp
24/11/2024 14:01:43Klaasjan Boven
25/02/2009 13:11:00Hipska BE
25/02/2009 13:54:00Mag ik je dan als beginner meegeven om ob_start() zoveel mogelijk te vermijden?
Zonder dit ga je heel wat fouten vermijden en beter debugbare code hebben.
Zonder dit ga je heel wat fouten vermijden en beter debugbare code hebben.
Martyn
25/02/2009 16:03:00ja ik had dit script van deze site geplukt.
maar wrm si er dan ob_start()?
en waaarom moet je zoveel mogelijk vermijden?
waarom gebruik je dat vaak?
maar wrm si er dan ob_start()?
en waaarom moet je zoveel mogelijk vermijden?
waarom gebruik je dat vaak?
Hipska BE
28/02/2009 20:36:00Mijn vraag is dan meteen: Waarom wil je het WEL gebruiken?
Er is geen enkele reden toe in dit script. En een tegenargument heb ik je al gegeven.
Wil je meer argumenten? vraag maar even rond op het forum hier.. Er zijn er een heleboel die veel uitgebreider dan ik kunnen vertellen waarom..
Er is geen enkele reden toe in dit script. En een tegenargument heb ik je al gegeven.
Wil je meer argumenten? vraag maar even rond op het forum hier.. Er zijn er een heleboel die veel uitgebreider dan ik kunnen vertellen waarom..
Dit is ob:
Ob douw je in je vriedin, niet in php.
Ob_* gebruik je niet omdat je als je het per se nodig hebt (dus anders krijg je foutmeldingen) betekend het dat je verkeerd programmeerd. De dingen zoals headers en session_start horen horen als eerste te worden verstuurd, dit plaats je dus boven je html zooi.
Verder is het zo dat je het geheugen van php kan volpompen door output buffering.
(Volgens mij is het ook trager, maar dat weet ik niet zeker.)
Ob douw je in je vriedin, niet in php.
Ob_* gebruik je niet omdat je als je het per se nodig hebt (dus anders krijg je foutmeldingen) betekend het dat je verkeerd programmeerd. De dingen zoals headers en session_start horen horen als eerste te worden verstuurd, dit plaats je dus boven je html zooi.
Verder is het zo dat je het geheugen van php kan volpompen door output buffering.
(Volgens mij is het ook trager, maar dat weet ik niet zeker.)