Fout , connectie probleem, kan niet lezen
Tom
03/11/2004 13:57:00Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
include("config.inc.php");
mysql_connect("$dbhost", "$dblogin", "$dbpass") or die("Error: Kan geen verbinding gemaakt worden met de database");
mysql_select_db("$db") or die("Error: Kan de database niet vinden");
//Kiezen van tabellen
$SQL_statement = "SELECT id, titel FROM nieuws WHERE id=2";
$resultset = mysql_query($SQL_statement);
while($nieuws= mysql_fetch_array($resultset)) {
?>
include("config.inc.php");
mysql_connect("$dbhost", "$dblogin", "$dbpass") or die("Error: Kan geen verbinding gemaakt worden met de database");
mysql_select_db("$db") or die("Error: Kan de database niet vinden");
//Kiezen van tabellen
$SQL_statement = "SELECT id, titel FROM nieuws WHERE id=2";
$resultset = mysql_query($SQL_statement);
while($nieuws= mysql_fetch_array($resultset)) {
?>
<p style="padding-left:13;padding-top:30;padding-right:10" >
</p>
Dit is mijn php
Ik heb een site en die werkt en ik maak ik nieuws en krijg daar komen de problemen.
Deze php is gekopieerd van een andere site en daar werkt het wel op.
Het komt van een profiel pagina waar je members hun profiel kunt zien. Die php werkt perfect en die config.inc.php staat ook in de map waar deze pagina aanwezig is.
Alles lijkt me 100% in orde.
Wat is het probleem ?
RyaneX
PHP hulp
15/11/2024 10:23:25Marien xD
03/11/2004 14:00:00van:
zou ik dit maken:
wat misschien ook wel handig zou zijn is dat je de variabelen uit de quotes haalt:
ipv
zou ik dit maken:
wat misschien ook wel handig zou zijn is dat je de variabelen uit de quotes haalt:
Code (php)
1
2
3
2
3
<?
mysql_connect($dbhost, $dblogin, $dbpass) or die("Error: Kan geen verbinding gemaakt worden met de database");
?>
mysql_connect($dbhost, $dblogin, $dbpass) or die("Error: Kan geen verbinding gemaakt worden met de database");
?>
ipv
Code (php)
1
2
3
2
3
<?
?>
?>