fout in de pagina phphulp.nl
pagina fout.. kijk het plaatje over welke fout ik het heb ;)
Ja, dat klopt. Gewoon alle reclame blocken en je hebt er geen last meer van.
Inderdaad, in Opera kan je dat ook nog eens super makkelijk doen door Tools (2e menu van rechts) -> Advanced (eerste sub menu, onder tweede streepje) -> Blocked content... (derde van boven).
Daar stop je gewoon
bij. Op elke pagina waar google ads staan worden die nu niet meer laten zien, en op phphulp niet dat rare ad ding onder de instellingen balk.
Zo kan je nog veel meer bestanden blocken, en ook dus dirs / (sub)domeinen.
http://img155.imageshack.us/img155/5893/foutsy9.jpg
Edit: Is trouwens een veel voorkomende fout ^^
Edit 2: 1337 leet :')
Of gewoon deze: Edit: Is trouwens een veel voorkomende fout ^^
Edit 2: 1337 leet :')
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
is de rechterbalk over de tekst ook een veel voorkomende fout? want die krijg ik namelijk ook regelmatig... (vergeet er telkens screenshots van te maken:P)
simon schreef op 08.09.2008 13:39:
is de rechterbalk over de tekst ook een veel voorkomende fout? want die krijg ik namelijk ook regelmatig... (vergeet er telkens screenshots van te maken:P)
Ik weet het, menu moet ff vervangen worden met CSS ofzo.. Sinds nieuwe FF werkt het niet meer goed..
Ik zit nu op FF3 en ik kan je eerlijk vertellen dat ik dat probleem nog nooit gehad heb.
En ik kan je eerlijk vertellen dat ik dit ook heel veel heb :) Maar tot nu dacht ik dat dat kwam door de GM-userscript Breedbeeldversie ;) Niet dus.
SanThe schreef op 08.09.2008 13:46:
simon schreef op 08.09.2008 13:39:
Inderdaad, in Opera kan je dat ook nog eens super makkelijk doen door Tools (2e menu van rechts) -> Advanced (eerste sub menu, onder tweede streepje) -> Blocked content... (derde van boven).
Daar stop je gewoon
bij. Op elke pagina waar google ads staan worden die nu niet meer laten zien, en op phphulp niet dat rare ad ding onder de instellingen balk.
Zo kan je nog veel meer bestanden blocken, en ook dus dirs / (sub)domeinen.
Opgelost!