Fout in het menu van de admin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sasadfasd asdasdasd

sasadfasd asdasdasd

26/05/2009 01:51:00
Quote Anchor link
Ik heb mijn website verhuist naar een nieuwe host en daarbij mijn complete webshop verhuist. Ik heb nu 1 probleem, mijn admin werkt niet goed.

Wanneer ik op de admin pagina kom staat er op de plek waar het menu hoort te staan:

Warning: Smarty error: unable to read resource: "menus/header_menu.tpl" in /var/www/vhosts/xbig.nl/httpdocs/admin_cp/libs/smarty/tpl.lib.php on line 1088

Wanneer ik naar line 1088 ga staat er:

function trigger_error($error_msg, $error_type = E_USER_WARNING)
{
trigger_error("Smarty error: $error_msg", $error_type);
}

Kan iemand mij helpen of mij even toevoegen op msn om mij te helpen ?
[email protected]

Het is echt dringend nodig en de gene die het oplost krijgt er natuuurlijk wat voor. Alles is bespreekbaar.

En volgens mij is deze fout voor een ervaren iemand niet zo lastig te verhelpen ?

ALvast bedankt !

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 11:41:24

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

26/05/2009 04:16:00
Quote Anchor link
Heb je toegevoegd:)

Edit: Ik las in je vorige post dat je er ook voor wil betalen, Maarja. Ik zit hier niet op het forum om betaald te krijgen dus zal er maar direct bij vertellen dat ik het gratis doe.

Mvg,

Tim Kampherbeek
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek

Willem Jan Z

Willem Jan Z

26/05/2009 07:14:00
Quote Anchor link
Het betstand menus/header_menu.tpl bestaat niet (of heeft geen uitvoer/leesrechten)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.