Fout in poll
Het viel me vandaag op dat de Poll een bar mist. Het antwoord: Nee, ik wil niet nog meer spam verschijnt namelijk niet bij het percentage/resultaten
nou bedankt voor deze mededeling. de poll is al 9 jaar hetzelfde
En, euhm, wat is je probleem?
Weetje wat ook leuk is, je kunt gewoon oneindigvaak stemmen... Want dat ding werkt via cookies. Dus als je je cookies een beetje kwijt bent, kan je weer stemmen...
Karl schreef op 30.07.2008 12:34:
Het kan je alleen wel een ban opleveren.. dus het is maar hoe graag je zoiets wilt doen..Weetje wat ook leuk is, je kunt gewoon oneindigvaak stemmen... Want dat ding werkt via cookies. Dus als je je cookies een beetje kwijt bent, kan je weer stemmen...
Terence schreef op 30.07.2008 12:36:
Een ban omdat je loopt te klieren met een slecht script? Dat zegt dan meer over de de persoon die de ban uitdeelt dan over diegene die hem ontvangt...Karl schreef op 30.07.2008 12:34:
Het kan je alleen wel een ban opleveren.. dus het is maar hoe graag je zoiets wilt doen..Weetje wat ook leuk is, je kunt gewoon oneindigvaak stemmen... Want dat ding werkt via cookies. Dus als je je cookies een beetje kwijt bent, kan je weer stemmen...
Je zet een beroerd scriptje neer, iemand gaat er mee klieren en dan is het ineens zijn fout dat het wordt misbruikt? Dacht het niet. Sorry dat ik het zeg, maar dat zou wel van een heel laag niveau zijn.
zie ook: http://phphulp.nl/faq/#30
overigens, welk niveau is lager? iemand die een ban uitdeelt of iemand die een poll naar de klote helpt omdat ie dat leuk vind?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Dus ja, ik vind het niveau laag, en al helemaal als iemand er een ban voor krijgt.
Terence schreef op 30.07.2008 13:11:
Van diegene die de ban uitdeelt, zonder enige twijfel. Blijkbaar is hij niet in staat om een beter script te (laten) maken of zelfs maar om een bugfix te maken.overigens, welk niveau is lager? iemand die een ban uitdeelt of iemand die een poll naar de klote helpt omdat ie dat leuk vind?
Je maakt een site voor scriptkiddies, je maakt een slecht script, je wordt er op gewezen dat het een slecht script is en wanneer er dan eindelijk iemand mee gaat klooien, is het zijn fout. Yeah right.
Haal die zooi offline of fix hem, nu loop je te schutteren met een dreigement van een ban die nergens op slaat. Laat het hooguit een half uurtje tijd kosten, dan ben je hier van af. Of komt dat met de nieuwe release van PHPHulp? Het einde van de zomer is al weer in zicht... ;)
Damn, ik stem niet eens op die polls hier, zijn zo onzinnig..
Wat is het probleem? Niemand geeft wat om die poll, en om die resultaten nog minder.
het is een eeuwen oude poll, is gewoon nooit meer naar om gekeken? waarom zevereren jullie er zo over xD