Fout in script
Ralf
03/07/2009 16:28:00Ik heb een script op een criminals site van mij. Iedereen die zich net heeft aangemeld kan klikken op Bescherming weghalen. zodra ze dit doen word wel de bescherming weg gehaald maar hij linkt niet terug naar de site. Inplaats daarvan komt er deze fout: http://www.ralfvanderheijden.nl/images/fout.jpg
Hier is het stukje code ervan:
if($protection > 0)
print " <form method=\"post\"><i><font color=white>U staat nog <u>$protection</u> uur onder bescherming<f=/front></i><br>
<br><input type=\"submit\" name=\"protection\" value=\"Mijn bescherming weg halen\"></form>\n";
else
print " \n";
Hier is het stukje code ervan:
if($protection > 0)
print " <form method=\"post\"><i><font color=white>U staat nog <u>$protection</u> uur onder bescherming<f=/front></i><br>
<br><input type=\"submit\" name=\"protection\" value=\"Mijn bescherming weg halen\"></form>\n";
else
print " \n";
PHP hulp
12/01/2025 20:08:05GaMer B
03/07/2009 16:48:00Kijk in je apache server log. Dit is een 500 error, wat duidt op een error in je configuratie van je server (of in een .htaccess bestand).
A Leeuwenburgh
17/07/2009 21:10:00Roel -
18/07/2009 00:34:00Je doet het trouwens erg onhandig.
Maak er eens dit van:
Echo is beter, en je echo'd met een enkele quote, anders moet je voor alles \ zetten, is dus onhandig. Succes ermee!
Maak er eens dit van:
Code (php)
Echo is beter, en je echo'd met een enkele quote, anders moet je voor alles \ zetten, is dus onhandig. Succes ermee!
Mr.Ark
18/07/2009 00:36:00Zero XT
18/07/2009 01:11:00@ ark: Soms kan het overzichtelijk zijn om onder elkaar verschillende echo's te plaatsen. Dit om de code overzichtelijk te houden.
ik gebruik dit ook wel:
ik gebruik dit ook wel: