Fout melding overzetten website wordpress
Dit is gebeurd toen ik de website van hoster heb overgezet.
Het gaat om de website cupiflow.nl Dankje
'.$field['label'].' '; switch($field['type']) { // text case 'text': echo '
'.$field['desc'].''; break; // textarea case 'textarea': echo ''.$meta.'
'.$field['desc'].''; break; // checkbox case 'checkbox': echo ' '.$field['desc'].''; break; // select case 'select': echo '
'.$field['desc'].''; break; // radio case 'radio': foreach ( $field['options'] as $option ) { echo ' '.$option['label'].'
'; } echo ''.$field['desc'].''; break; // checkbox_group case 'checkbox_group': foreach ($field['options'] as $option) { echo ' '.$option['label'].'
'; } echo ''.$field['desc'].''; break; // tax_select case 'tax_select': echo '
Manage '.$taxonomy->label.''; break; // post_list case 'post_list': $items = get_posts( array ( 'post_type' => $field['post_type'], 'posts_per_page' => -1 )); echo '
'.$field['desc'].''; break; // date case 'date': echo '
'.$field['desc'].''; break; // slider case 'slider': $value = $meta != '' ? $meta : '0'; echo '
'.$field['desc'].''; break; // image case 'image': $image = get_template_directory_uri().'/images/image.png'; echo ''; if ($meta) { $image = wp_get_attachment_image_src($meta, 'medium'); $image = $image[0]; } echo '
Remove Image
'.$field['desc'].''; break; // repeatable case 'repeatable': echo '+
'; $i = 0; if ($meta) { foreach($meta as $row) { echo '
||| -
'; $i++; } } else { echo '
||| -
'; } echo '
'.$field['desc'].''; break; } //end switch echo '
Gewijzigd op 12/04/2015 16:20:20 door Randy vsf
Thanks
Bedankt voor je reactie. Dit pakt ook niet goed uit. Maar op mijn oude hosting werkt het nog wel gewoon.
Heel vreemd.
mvg
Stanley lubbe op 12/04/2015 16:43:23:
Dit pakt ook niet goed uit.
Wat heb je geprobeerd?
Maak eens een PHP-bestand aan (info.php ofzo) met de volgende inhoud:
En kijk daarin wat de waarde is van short_open_tag.
Of maak een script:
En kijk naar hoe dit er uitziet op je scherm...
short_open_tag Off Off
Gewijzigd op 12/04/2015 17:01:06 door - Ariën -
als afbakening.
De simpelste manier om dit te laten werken (zonder je code aan te passen) is een regel toevoegen aan je .htaccess bestand zo je die een gebruikt (of in een .ini file, als je dat leuk vindt).
In .htaccess:
EDIT: Maar wat Aar zegt, het is beter om consequent te zijn in het gebruik hiervan. Wordpress zelf (ik geloof dat je dit gebruikt?) schrijft volgens mij de PHP-tags ook altijd uit uit oogpunt van compatibiliteit.
Mja, je hebt dus waarschijnlijk scripts met enkel De simpelste manier om dit te laten werken (zonder je code aan te passen) is een regel toevoegen aan je .htaccess bestand zo je die een gebruikt (of in een .ini file, als je dat leuk vindt).
In .htaccess:
EDIT: Maar wat Aar zegt, het is beter om consequent te zijn in het gebruik hiervan. Wordpress zelf (ik geloof dat je dit gebruikt?) schrijft volgens mij de PHP-tags ook altijd uit uit oogpunt van compatibiliteit.
Gewijzigd op 12/04/2015 17:03:17 door Thomas van den Heuvel
Anyway, verder is je 'foutmelding' geen foutmelding, maar een deel van je code die niet uitgevoerd kon worden.
Gewijzigd op 12/04/2015 21:09:32 door - Ariën -
Bedankt voor jullie hulp.
Ik heb eerst het script in de htacces gezet, maar dit zonder resultaat.
Ik heb de verschillende bestanden bekeken in mijn template map. En daar zie ik toch <?php staan ipv <?.
Misschien is de kennis en ervaring die nog niet zover reikt als die van jullie.
Kunnen jullie mij wat meer sturen naar het juiste file bestand?
Nogmaals bedankt
Gewijzigd op 12/04/2015 22:54:00 door - Ariën -
Als ik goed begrijp worden in een bepaalde map geen php-files uitgevoerd?
Nee er gaat iets niet helemaal goed, of dat met de uitvoering van php te maken durf ik niet te bevestigen.
Wat voor URL werkt er wel, en wat werkt er niet?
Heb je het .htaccess bestand wel gekopieerd bij de verhuizing? ^^
Heeft WordPress trouwens geen instructies voor een verhuizing? Heb je die gelezen?
Ja ik heb de procedure gevolgd, ik heb dit vaker gedaan en daar ging het wel goed.
Ik heb de website ook nog draaien onder www.cupiflow.com daar gaat het wel goed(andere hoster).
Inmiddels heb ik de support afdeling van de hoster aangeschreven, kijken of die wat voor mij kunnen betekenen.
Heel vreemd allemaal, maar wel een leerzame uitdaging.
Toevoeging op 13/04/2015 15:21:31:
Het is inmiddels gelukt.
Het hosting bedrijfheeft de "Short open tag" opgegezet. Deze stond op off wegens veiligheids redenen.
Bedankt voor jullie hulp, anders was het mij nooit gelukt.