Fouten in database themaffia
wie kan me helpen een paar fouten uit me site te halen ben een leuk op dat gebied en snap er niks van is een gamesite alsvast bedankt
Welke pagina's?
Wat is het password?
Zie ook het slimme vragen tutorial... Wat voor errors?
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/charrii/public_html/themaffia/shop.php(85) : eval()'d code on line 1 leden kunnen geen clans aanmaken zit ergens een fout en kan het niet vinden en deze fout word er ook gegeven
hoort in het clan menu te staan clan aanmaken maar dat is weg bij somige leden en bij somige staat het wel maar als ze dat doen kunnen ze geen naam invoeren wordt niet weergegeven alleen grijs beeld
wat staat er op die regel?! en die regel daarvoor en daarna.. graag beter je vraag formuleren anders kunnen we je niet helpen..
Echt een goede site dit kan alles vragen en wordt gereageert ook klasse, ben blij dat er mensen anderen willen helpen heb niet lang internet kreeg deze link ook via via.
Ben een leek op het gebied van php maar door sites als deze kan je makkelijk een gamesite draaien nu nog zelf me er een beetje in verdiepen.
Bedankt.. Andre Probleem is opgelost bedankt voor de reacties.
k zie geen enkele reactie die tot een oplossing zou kunnen leiden. hmmz... sarcasme straalt ervan af :)
Dus ik stem voor een slotje...
Of stel gewoon een vraag in het forum over een stukje script... En dus niet: 'Ik heb een gamesite, maar werkt niet, lossen jullie het op?' Ondertussen worden mensen niet geholpen met Criminals en Maffia enzo...
Welke pagina's?
Wat is het password?
Zie ook het slimme vragen tutorial...
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/charrii/public_html/themaffia/shop.php(85) : eval()'d code on line 1
Quote:
Wat voor errors?
Welke pagina's?
Wat is het password?
Welke pagina's?
Wat is het password?
hoort in het clan menu te staan clan aanmaken maar dat is weg bij somige leden en bij somige staat het wel maar als ze dat doen kunnen ze geen naam invoeren wordt niet weergegeven alleen grijs beeld
Andre:
leden kunnen geen clans aanmaken zit ergens een fout en kan het niet vinden en deze fout word er ook gegeven
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/charrii/public_html/themaffia/shop.php(85) : eval()'d code on line 1
wat staat er op die regel?! en die regel daarvoor en daarna.. graag beter je vraag formuleren anders kunnen we je niet helpen..
Echt een goede site dit kan alles vragen en wordt gereageert ook klasse, ben blij dat er mensen anderen willen helpen heb niet lang internet kreeg deze link ook via via.
Ben een leek op het gebied van php maar door sites als deze kan je makkelijk een gamesite draaien nu nog zelf me er een beetje in verdiepen.
Bedankt.. Andre
k zie geen enkele reactie die tot een oplossing zou kunnen leiden.
haha :-)
Maar zou je dan ook kunnen zeggen hoe je het probleem hebt opgelost, hebben andere mensen namelijk ook wat aan (ik dus)
Dus ik stem voor een slotje...
Of stel gewoon een vraag in het forum over een stukje script... En dus niet: 'Ik heb een gamesite, maar werkt niet, lossen jullie het op?'