??-foutje in teller?
Op mijn site staat/zit een soort van teller?
www.v-maaren.nl
Maar deze telt elke keer bij als je op een link, klik wat logisch is want, de hele pagina wordt dan ververst! Maar hoe is dit te verhelpen is dit te verhelpen?
de link naar de teller is:
www.v-maaren.nl/vast/teller.php
alvastbedankt
gr Wouter
kan je het beter formuleren?
1. een bezoeker komt op je website
2. je telt +1 bij het aantal bezoeken en maakt een session aan.
3. de bezoeker klikt ergens in het menu en komt opnieuw op je site, maar nu is er al een session en weet jij dat je niet +1 hoeft te doen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt
Hoe je dat precies moet doen zou ik zo gauw niet weten, maar met een sessie en wellicht een database zou je een eind moeten komen.
edit
De manier van Gert-Jan is bijvoorbeeld een goed uitgangspunt :)
Je zou daarbij ook nog een cookie kunnen setten, die een houdbaarheid heeft zolang de pagina geopend is, als extra zekerheid?
Gewijzigd op 29/03/2006 11:02:00 door Winston Smith
http://www.v-maaren.nl/index2.php?p=vast/teller Als je nu op F5(IE) druk dan telt de teller bij, maar dit gebeurdt dus ook als je op een link klikt! en dan klopt de hele stats niet!!
HET IS EEN RAMP!!! :-)!
@Gert-jan, klinkt goed maar ik heb er totaal geneen verstand van, kan je misschien een link geven naar iets? dan kan ik een beetje puzzelen!
Gewijzigd op 29/03/2006 11:06:00 door wout
en hoevaak ik de page bezocht heb staat op 2 plaatsen en dat komt ook niet overeen
Erik:
hij telt er 2 bij als ik op f5 druk.
en hoevaak ik de page bezocht heb staat op 2 plaatsen en dat komt ook niet overeen
dat komt waarschijnlijk omdat deze teller 2keer wordt geladen 1x boven en 1x in het "midden" als je de site gewoon bezoek telt ie 1 keer
danje
Je kwam op deze pagina op 3/29/106 om 14:11