Foutmelding in enquêtte formulier.
Graag een paar tips wat het makkelijkste is.
Maar netter zou het zijn om geen iframe te gebruiken maar een <div> waarin je de pagina include.
Op die manier is het mogelijk om logica en output strict gescheiden te houden waardoor dit soort fouten niet optreden.
Wie heeft er een paar tips hoe ik dit het beste kan oplossen?
OMG, die geef ik je toch net?!
Ja sory ik had de 2 pagina niet gezien
En? Heeft dat gewerkt?
Ik heb het nu verandert ,maar omdat ik gen connecties met de database krijgt gemaakt op mijn eigen server had ik het met een iframe gedaan maar hoe kan ik vanuit mijn website de database aanroepen van mijn andere website, dus wat moet er dan tussen mysql_connect(' Hier ?? ', staan?
volgens mij had ik er in het script expres bijgezet datj e dat niete hoefde te veranderen? oftewel gewoon localhost neerzetten
Quote:
Dan zul je het directe adres naar de database server moeten weten. Je zou dit eens bij je host op kunnen vragen.vanuit mijn website de database aanroepen van mijn andere website, dus wat moet er dan tussen mysql_connect(' Hier ?? ', staan?
Voorwaarde is wel dat de database server ook connecties van buitenaf accepteert.
Ja maar mijn eigen database doet het niet en op de website van solcon(provider van 2e website) staat dat ik het moest aanroepen met msql.solcon.nl maar dit werkt niet.
Ton Boers schreef op 03.11.2007 11:26:
Ja maar mijn eigen database doet het niet en op de website van solcon(provider van 2e website) staat dat ik het moest aanroepen met msql.solcon.nl maar dit werkt niet.
dat komt omdat die server geen externe verbindingen accepteerd waarschijnlijk. wat werkt er niete aan de database op je eigen server dan?
Tip:
Laat je site overigens eens nakijken op spelfouten. Daar klopt echt geen hol van. Kopieer / plak het in word, vraag je moeder (doe ik zelf ook) of ze er even naar kijkt ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Tja, hier kan ik je verder niet mee helpen. Voor deze informatie zul je echt bij je host moeten zijn...
Quote:
Klopt dat adres? Is het niet mysql.solcon.nl bijvoorbeeld?msql.solcon.nl
Tip: doe ook wat aan je taalgebruik. Je site zit vol met spelfouten, wat zéér onprofessioneel overkomt. Laat iemand daarnaar kijken en zet spellingscontrole bv. aan.