Foutmelding in W3C

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Flashfocus

flashfocus

25/08/2008 11:08:00
Quote Anchor link
Hoi Ik ben bezig mijn site te valideren (W3c)

Nu heb ik bijna alles schoon, enkelt krijg ik nog steeds een foutmelding in mijn css:

Regel:
img, #fxShadow {
behavior: url(http://www.website.com/iepngfix.htc);
}

Foutmelding in W3C:
Eigenschap behavior bestaat niet : url(http://www.website.com/iepngfix.htc)

Wie weet een oplossing om deze fout weg te halen. (dit script is voor mijn png afbeelingen)

Daarnaast heb ik nog een vraag:
In mijn W3C zie ik de volgende waarschuwingen:

Dezelfde kleur en achtergrondkleur in twee contexten .arrowlistmenu .headerbar en .headerbar2

Wat is er zo belangrijk als 2 boxen van deze kleuren gebruik maken?
Is dit niet goed?

Mvg Flashfocus

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 10:40:08

25/08/2008 11:15:00
Quote Anchor link
Quote:
Dezelfde kleur en achtergrondkleur in twee contexten .arrowlistmenu .headerbar en .headerbar2
duidt er op dat een combinatie met bovengenoemde het mogelijk maakt dat tekst niet leesbaar is (b.v. zwart op zwart). In principe ben je verplicht bij declaratie van color ook background-color te declareren en vica versa.

Behavior is geen CSS eigenschap en wordt daarom afgekeurd. Je zal kunnen proberen deze met JavaScript te schrijven.

Flashfocus

flashfocus

25/08/2008 11:21:00
Quote Anchor link
maar waar heeft dit gevolgen voor?

B a s
Beheerder

B a s

25/08/2008 11:25:00
Quote Anchor link
Werkt het nog goed in FF als je behavior weglaat?

Je zou conditional comments kunnen gebruiken om dit alleen voor IE te laten gelden.

Flashfocus

flashfocus

25/08/2008 11:33:00
Quote Anchor link
Hoi Bas en Webmakerij.. probleem van behavior is opgelost!

Ik zit alleen nog met de foutmeldingen.
Ik heb nu ook in mijn CSS volgens de W3C geen fouten
alleen 2014 waarschuwingen.

Ik heb alle fouten al weggehaald, maar nu wil ik weten is het noodzakelijk om ook de waarschuwingen te verhelpen. Hoe belangrijk is het dat je dezelfde kleuren gebruikt?

Heeft dit gevolgen voor bijvoorbeeld SEO.

Niek Weevers

Niek Weevers

25/08/2008 13:52:00
Quote Anchor link
Voor SEO heeft het geen gevolgen!!
SEO kijkt alleen naar content, niet naar layout. Wel belangrijk is dat je xhtml goed valideert

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.