foutmelding php
Ik heb een vraagje:
Ik ben een website aan het bouwen alleen er verschijnt steeds een foutmelding op de pagina:
Notice: Undefined index: PageID in e:\webhosting\q4q00000\home\q4qnew\nl\index.php on line 211
regel 211 ziet er als volgt uit:
else if ($HTTP_GET_VARS["Page"] == "commercial"){
switch($_GET["PageID"])
ik snap niet waar de fout zit. kan iemand mij misschien helpen?
vriendelijke groet,
Bas
Ik ben een website aan het bouwen alleen er verschijnt steeds een foutmelding op de pagina:
Notice: Undefined index: PageID in e:\webhosting\q4q00000\home\q4qnew\nl\index.php on line 211
regel 211 ziet er als volgt uit:
else if ($HTTP_GET_VARS["Page"] == "commercial"){
switch($_GET["PageID"])
ik snap niet waar de fout zit. kan iemand mij misschien helpen?
vriendelijke groet,
Bas
PHP hulp
15/11/2024 09:32:11Jorik
16/11/2004 14:27:00Code (php)
heb je wel de $_GET['PageID'] in de url opgegevn? bv pagina.php?PageID=1&Page=commercial
want het script zegt dat pageid niet bestaat, LET OOK O PHOOFDLETTERS!
Ja,
pagina.php?PageID=1&Page=commercial heb ik opgegeven per pagina. Alleen bij de index gewoon:
<a href="index.php">
raar? :(
pagina.php?PageID=1&Page=commercial heb ik opgegeven per pagina. Alleen bij de index gewoon:
<a href="index.php">
raar? :(
Winston Smith
16/11/2004 15:06:00Undefined index duidt erop dat je een variabele in je script hebt die niet wordt gebruikt (denk ik). Waarschijnlijk heb je dan toch ergens niet PageID= in je URL staan.
Overigens, waarom gebruik je de oude en de nieuwe superglobal ($HTTP_GET_VARS en $_GET) door elkaar? :s
Overigens, waarom gebruik je de oude en de nieuwe superglobal ($HTTP_GET_VARS en $_GET) door elkaar? :s