Frames lek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »
Beezz

Beezz

28/05/2009 17:44:00
Quote Anchor link
Ik heb me weleens laten vertellen dat websites opgemaakt uit frames zeer lek zijn.

Kan iemand mij kort uitleggen waarom dat is???

alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 15:51:49

Niels DB

Niels DB

28/05/2009 17:58:00
Quote Anchor link
Als zoekmachines op een site met frames komen laten ze meestal maar 1 frame zien, en wat ben je nu met een site zonder bv een menu ;) (+ bij favorieten zetten lukt ook vaak niet goed) En omdat je met html de focus moet leggen op structuur en niet layout. Daarom divs gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels DB

Midas

Midas

28/05/2009 18:00:00
Quote Anchor link
Alhoewel ik mensen ken die voor frames zijn, ben ik er zelf tegen. Het werkt verschrikkelijk naar mijn mening, je moet allerlei workarounds toepassen om onder problemen uit te komen (bookmarken, zoekmachines) enzovoort.

Beezz

Beezz

28/05/2009 18:01:00
Quote Anchor link
Dat was me allemaal al duidelijk :)..

Echter wat zijn de beveiliging lekken???

Gr.

Beezz

Beezz

28/05/2009 18:01:00
Quote Anchor link
Dat was me allemaal al duidelijk :)..

Echter wat zijn de beveiliging lekken???

Gr.

Midas

Midas

28/05/2009 18:04:00
Quote Anchor link
Ik weet alleen dit soort gevallen. Voor de rest is er niets aan de hand naar mijn weten.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

28/05/2009 18:14:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 28.05.2009 18:04:
Ik weet alleen dit soort gevallen. Voor de rest is er niets aan de hand naar mijn weten.

dis is geen lek in frames.
dit is misbruik maken van frames en een lek van IE ! ( 1 van de vele :) )

maar beezz gebruik geen frames die rommel moet je niet gebruiken.
en waarom niet niet Google
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet

28/05/2009 18:24:00
Quote Anchor link
Met frames heb je kans op cross site forgery.

Midas

Midas

28/05/2009 18:52:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 28.05.2009 18:14:
Midas schreef op 28.05.2009 18:04:

dis is geen lek in frames.
Dat hoor je mij ook niet zeggen.

28/05/2009 19:43:00
Quote Anchor link
Zoals al gezegd is, de voornaamste reden dat mensen frames niet gebruiken is de zoekmachine compatibiliteit. Bijv. Google ziet alleen de pagina die de frames bevat en niet de inhoud van de frames.!

Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:03:00
Quote Anchor link
Nuja, als je nu nog sites tegen komt die met frames werken dan is die site zeer verouderd ^^
dit komt eigenlijk niet meer voor...

28/05/2009 20:04:00
Quote Anchor link
Ik heb 1 site gemaakt die er gebruik van maakt, maar dat is pure noodzaak.. ivm andere beperkingen!

Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:45:00
Quote Anchor link
Danny schreef op 28.05.2009 20:04:
Ik heb 1 site gemaakt die er gebruik van maakt, maar dat is pure noodzaak.. ivm andere beperkingen!

Frame gebruik is makkelijk omzeilbaar via dynamische sites ^^
Ik maak liever een site in php dan in basic html.
Gewoon omdat ik zo dan mijn pagina's kan embedden zonder dat ik frames moet gaan gebruiken, iframes inclusief.

Roel -

Roel -

28/05/2009 21:41:00
Quote Anchor link
Gebruik dan nog liever include().

Ivo K

Ivo K

28/05/2009 21:43:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 28.05.2009 21:41:

Wat is er tegen include dan, dat je het op zo'n toon zegt van: "Include() is bagger, maar beter dan frames" ?

Hipska BE

Hipska BE

28/05/2009 21:44:00
Quote Anchor link
Omdat je met include geen html hoort te includen maar php code..

28/05/2009 21:49:00
Quote Anchor link
Ivo schreef op 28.05.2009 21:43:

Wat is er tegen include dan, dat je het op zo'n toon zegt van: "Include() is bagger, maar beter dan frames" ?

Nee, hij zegt het niet op een denigrerende toon (als dat überhaupt al kan met gescheven tekst), hij bedoelt dat includes beter zijn dan frames.
Daar heb ik ook nog wel m'n twijfels over, als je bijvoorbeeld in een tabel gaat include (kuch), of gewoon via get opvragen welk bestand moet worden geinclude. Dan kan iemand ook aanpassen en een ander bestand opvragen, wat jij helemaal niet geinclude wilt.

Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 22:22:00
Quote Anchor link

Daar had ik het op xD

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.