Freelance; bestelformulier php script nodig
Ik ben bezig met een bestelformulier. Ik heb via jotform een formulier in elkaar gezet. Nu mis ik echter nog een simpel php script die de functie uitvoert. Dus het versturen van de ingevulde informatie naar de emailadressen (verzender en ontvanger) met captcha of via phpmailer. Helaas is mijn php kennis nihil dus ik vroeg mij af of iemand een voorbeeld script voor mij heeft of dat iemand voor een kleine vergoeding (richtprijs 35 euro) de php script in elkaar kan zetten. Een voorbeeld van de formulier is terug te zien op http://test.lukasknol.com/bestellen.html .
Ik zie geen formulier, Maar ik wil je wel helpen hoor
De linke verwijst direct naar de pagina...waarschijnlijk moet je een stukje naar beneden scrollen. Het is een vrij lang.
http://test.lukasknol.com/bestellen.html te zien maar wel zonder formulier.
Het contact formulier zie ik, de faxlijst krijg ik te zien, ik krijg Gewijzigd op 18/02/2013 22:24:19 door Frank Nietbelangrijk
Het staat er toch echt op. Ik bedoel dus het bestelformulier. Na het stukje "Broodje Weeren Abonnement" begint het kopje "Broodjes". Daar begint het formulier. Je kan de type broodje kiezen, aantal, etc. Onderaan dient men de persoonsgegevens in te vullen. Zodra op de knop "Verzenden" wordt geklikt dient er een actie plaats te vinden (dit zal dus de php pagina moeten zijn) waardoor alle ingevulde gegevens worden verstuurd via email.
Gewijzigd op 18/02/2013 22:53:51 door Frank Nietbelangrijk
Je hebt helemaal gelijk. Ik had per ongeluk een oude pagina erop staan. Als het goed is staat hij er nu wel op via dezelfde link
Gewijzigd op 18/02/2013 23:00:14 door Frank Nietbelangrijk
Gelukkig :)
Is er niet een beetje extra budget om de artikelen in in een database te stoppen zodat later de prijzen en het assortiment makkelijk aangepast kunnen worden?
Ja dat is de bedoeling voor in de toekomst. Ik ga de website ombouwen in een template om het later te koppelen aan een cms/webshop systeem. Die heeft alle functies ingebouwd. Echter, dat duurt nog even voordat ik het klaar heb en ik zou de bestelfunctie al werkende willen hebben op dit moment. Dus voor mij is het belangrijkst dat mensen nu iets kunnen bestellen en dat de bestelling via email binnenkomt. De betalingen gaat momenteel toch met contact geld.
Jquery tabs of Jquery accordion of iets in die richting. En dan opdelen in frisdranken, warme broodjes, koude broodjes, zoetwaren, adresgegevens. Dat zou het een stuk gebruikersvriendelijker maken en overzichtelijker.
Als ik zo een formulier zie en zover moet scrollen, nog 2x door moet scrollen of ik niet per ongeluk een verkeerd aantal heb ingevuld. Dit schrikt denk ik veel mensen af. Tevens zou ik op de pagina er na (na op de knop bestellen te hebben geklikt. Een overzicht maken met de bestelde producten en adresgegevens (met een knop gegevens kloppen of wijzigen). Voorkomt denk ik ook een hoop verkeerde bestellingen uiteindelijk.
Edit:
Nu wil ik een broodje tonijnsalade bestellen voor mij en mijn moeder. Ik wil een wit pistolet zonder boter en mijn moeder een bruin pistolet met boter, Hoe vul ik dat in, in dit formulier? Volgens mij is dit niet goed uitgewerkt, bij grote bestellingen kan dit voorkomen.
Nu wil ik een broodje tonijnsalade bestellen voor mij en mijn moeder. Ik wil een wit pistolet zonder boter en mijn moeder een bruin pistolet met boter, Hoe vul ik dat in, in dit formulier? Volgens mij is dit niet goed uitgewerkt, bij grote bestellingen kan dit voorkomen.
Gewijzigd op 20/02/2013 10:46:23 door Bas IJzelendoorn