freelance klus dynamische survey/documents systeem
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Valentijn Langendorff
Valentijn schreef op 29.07.2008 20:29:
Klus van circa 3 weken a 55 euro per uur [fixed price]
Dat is dus (even uitgerekend) €6600,-.
@SanThe, aan zo iets werk jij toch geen 120 uur.. Pfff, 30 uur is denk wel genoeg?
Ik heb geen flauw idee. Ik heb alleen even een rekensommetje gemaakt met de opgegeven gegevens.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
Heren alleen relevante content posten a.u.b.
You've got mail.
Ik heb een applicatie draaien die denk ik doet wat jij aangeeft. Hierin kan ik je vragenlijsten bouwen met output.
geinteresseerd? mail me dan op [email protected]
Hoi
Ik ben op zoek naar iemand [in de randstad] die ons kan helpen met een klus m.b.t.
een dynamische vragenlijst systeem. Gaat niet om een multiple choice systeempje maar een dynamisch template based systeem wat vragenlijsten kan maken, pdf's kan invoegen voor uitdraai op het laatst. Etc etc. Moet admin gedeelte hebben. Is als het ware een interactief documenstsysteem waar vragen ook ingezet kan worden.
Voor info : info AT multimediaal.nl PUNT nl
Mvg Valentijn Langendorff
www.multimediaal.nl
Ik ben op zoek naar iemand [in de randstad] die ons kan helpen met een klus m.b.t.
een dynamische vragenlijst systeem. Gaat niet om een multiple choice systeempje maar een dynamisch template based systeem wat vragenlijsten kan maken, pdf's kan invoegen voor uitdraai op het laatst. Etc etc. Moet admin gedeelte hebben. Is als het ware een interactief documenstsysteem waar vragen ook ingezet kan worden.
Voor info : info AT multimediaal.nl PUNT nl
Mvg Valentijn Langendorff
www.multimediaal.nl
Leuke reacties. Kom maar op. Maar komende week ga ik met 2 partijen om de tafel zitten. Let wel voordta je rijk rekend dat het indicatief is.
Maar er zit wel lange termijn meerwerk in...
Gr Valentijn
SanThe schreef op 29.07.2008 20:34:
dat is niet zo mega veel als ik naar mn werk kijk
Tja kan je het wat professioneler houden??
Blijkbaar verdien jij dan wel erg veel, 6600 euro in 3 weken, dat is echt wel veel hoor, heel ver boven de gemiddelde inkomsten in Nederland. Maargoed, verschil moet er zijn, dit is wel een goedbetaald project.
@valentijn
Jammer dat de afstand zo groot is, klinkt wel als een mooie uitdaging.
ik ben al lang blij dat ik heel veel leer daar :D
Grappig dat mensen hier denken dat het heel goed betaalt. In mijn ogen is het een normaal uurtarief en een normale inschatting. Je wil namelijk eerst je functionele eisen op papier hebben, dan eventueel een technisch ontwerp en dan ga je beginnen. In de loop van het proces heb je nog wat ad hoc wijzigingen en toevoegingen. Ondertussen test je per onderdeel en als het geheel klaar is test je het nog als geheel. Ondertussen wordt je werk ook nog regelmatig gecontroleerd meestal. Uiteindelijk ben je dan toch wel een paar weken bezig als je een dynamisch systeem met toch meerdere specifieke eisen helemaal moet opzetten.
Jason de Ridder schreef op 29.07.2008 21:51:
Heren alleen relevante content posten a.u.b.