Freelance: Ontwikkelen koppeling Web Service CRM Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Dennis Jongerden

Dennis Jongerden

20/11/2007 12:12:00
Quote Anchor link
Beste Lezer,

Begin december zoek ik een ervaren PHP programmeur in midden Nederland die voor mij een koppeling kan maken met een Web Service van een CRM systeem.

Het maakt mij niet zo heel veel uit of je naar mij toe wilt komen ( Huizen of Almere ) of dat ik bij jou op lokatie toe moet komen om e.e.a. te realiseren. Wel wil ik graag meehelpen / kijken, zodat ik in een later stadium ook zelf wijzigingen kan doorvoeren aan de fysieke koppeling.

De koppeling moet, logischerwijs met PHP gemaakt worden en de data moet in een MySQL database terecht komen. Ieder uur moet de data ververst worden ( Cronjob lijkt me een prima optie ).

Richtprijs voor de klus is € 400,- Excl. BTW.

Indien de samenwerking bevalt, dan voorzie ik meer programmeerklussen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

D. Jongerden

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 12:17:12

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

20/11/2007 12:30:00
Quote Anchor link
Even een vraag puur uit interesse: waarom wil je de data elk uur verversen? Is het niet mooier om 'real-time' data uit te lezen? Met een ODBC-koppeling kan je al ver komen in PHP. Sterker nog, die heb je toch nodig voor het exporteren.

Als het is omdat de webserver niet bij de data kan (denk aan website extern gehost en de data intern), dan zal je er rekening mee moeten houden dat er op de server waar de data op staat ook PHP moet staan om te exporteren, of als een export in het systeem zit er op een of andere manier de data naar de server verstuurd moet worden. En dit moet dan ook elk uur automatisch gebeuren, anders heeft het weinig zin om de cronjob te draaien op het systeem.

Frank -

Frank -

20/11/2007 12:32:00
Quote Anchor link
"een Web Service" en "een CRM systeem", kun je daar wat meer informatie over geven?

En heb je bv. als een WSDL tot je beschikking waar geinteresseerden al even een blik op kunnen werpen?

Dennis Jongerden

Dennis Jongerden

20/11/2007 13:11:00
Quote Anchor link
Helaas kan ik niet zomaar alle informatie hier online zetten. Maar toch een klein beetje extra informatie.

In het CRM systeem staan een aantal vacatures ( bijv. 20 stuks ). De naam, omschrijving en enkele specifieke velden van de vacatures moeten vanuit het CRM systeem naar onze database gekopieerd worden. Hiervoor is een Web Service beschikbaar, die de specifieke informatie kan doorgeven.

Er is uiteraard een WSDL beschikbaar maar die kan ik hier niet online zetten.

Uiteraard kan ik geinteresseerden meer informatie geven én sta ik open voor suggesties om het ophalen van de vacatures zo eenvoudig mogelijk te maken. Zodra de vacatures eenmaal in de database staan, dan is het een fluitje van een cent om deze op welke manier dan ook weer te geven.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.