Freelance Senior PHP Back-end gezocht
ardekay it recruitment
23/10/2014 17:17:00Wat ga je doen als Freelance Senior PHP Back-end?
Binnen deze organisatie is er het afgelopen jaar veel gewerkt aan de back-end van op verschillende locaties. Hiervoor maken ze gebruik van PHP, Laravel, MySQL en MongoDB. Hierdoor ben ik op zoek naar een Developer die deze back-end kan doorlichten en hierbij ook een adviserende rol op zich kan nemen.
Wat wordt er van jou verwacht als Freelance Senior PHP Back-end?
- WO of HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 8 jaar professionele ervaring met PHP
- Ervaring met beslissingen in de architectuur
- Brede oriëntatie met meerdere programmeertalen is een pre
- Ervaring met Laravel en AngularJS is een pre
- Communicatief vaardig en een teamspeler
Meer weten of direct solliciteren
Meer weten of direct solliciteren? Klik op "solliciteer op deze vacature" om direct te solliciteren. Voor meer informatie over deze vacature en andere mogelijkheden kun je contact met mij opnemen via +31 (0)20 840 4143 / www.ardekay.com/php-vacatureswww.ardekay.com/php-vacatures
Ardekay
Binnen deze organisatie is er het afgelopen jaar veel gewerkt aan de back-end van op verschillende locaties. Hiervoor maken ze gebruik van PHP, Laravel, MySQL en MongoDB. Hierdoor ben ik op zoek naar een Developer die deze back-end kan doorlichten en hierbij ook een adviserende rol op zich kan nemen.
Wat wordt er van jou verwacht als Freelance Senior PHP Back-end?
- WO of HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 8 jaar professionele ervaring met PHP
- Ervaring met beslissingen in de architectuur
- Brede oriëntatie met meerdere programmeertalen is een pre
- Ervaring met Laravel en AngularJS is een pre
- Communicatief vaardig en een teamspeler
Meer weten of direct solliciteren
Meer weten of direct solliciteren? Klik op "solliciteer op deze vacature" om direct te solliciteren. Voor meer informatie over deze vacature en andere mogelijkheden kun je contact met mij opnemen via +31 (0)20 840 4143 / www.ardekay.com/php-vacatureswww.ardekay.com/php-vacatures
Ardekay
Gewijzigd op 23/10/2014 17:19:35 door Ardekay it recruitment
PHP hulp
21/11/2024 22:22:43Ivo P
23/10/2014 23:37:46Misschien handig om te vermelden of het in zuid-groningen of oost-zeeland is.
En de tekst na copy-paste even na te lezen? Klikken op niet bestaande links werkt natuurlijk niet...
En de tekst na copy-paste even na te lezen? Klikken op niet bestaande links werkt natuurlijk niet...