freelancer gezocht
Nadat ik hier al verschillende programmeurs vandaan hebt geplukt is onze website nog steeds niet af. Met dank aan dhr. T. van Beek van TJVB.nl zijn we een heel eind gekomen. Tevens heeft hij voor het laatste gedeelte van onze site en document gemaakt met wat er volgens zijn deskundige blik nog moet gebeuren. Door tijdgebrek en onze deadline van 1 mei kan hij deze opdracht niet op zich nemen. Het gaat hier volgens hem om ongeveer 18 uur werk.
•Werkzaamheden: grotendeels afmaken website.
•Functie eisen: een enigszins ervaren persoon als het kan
•Wat ik bied: freelance
•In geval van freelance: Ons budget ligt niet heel hoog en willen het als het kan in fases betalen. Jullie voorgangers weten dat we betalen.
•L. van der Meer/Snable en contact informatie: [email protected] of gewoon via dit forum.
Vriendelijke groet,
Lennaert
Snable.nl
Gewijzigd op 19/03/2011 15:32:47 door Lennaert van der Meer
Zou je misschien een wat duidelijkere omschrijving kunnen geven omtrent de werkzaamheden? Wat wordt verstaan onder website afmaken? Welke onderdelen zijn nog af?
mischien een voorbeeld van de website in de huidige staat?
Het gaat er om dat als men iets bij ons verkoopt dat z'n saldo bij z'n gebruikersaccount omhoog gaat. Als men echter iets verkoopt en de geleverde dienst blijkt ondermaats moeten we de mogelijkheid hebben om het saldo ook te verlagen. Voor meer info heb ik dus nog een uitgebreide beschrijving van onze vorige programmeur gekregen.
Dan zou ik mij toch wel heel snel opgelicht voelen die site is zo lek als een mandje
Tja er zijn hier en daar zeker nog verbeterpunten. Maar dat heeft niets met tjvb te maken hoor. Hij heeft zijn gedelelte goed opgeleverd.
Ik heb je een pm (op phphulp) gestuurd omdat ik niet wil dat die screenshot in google cache komt
Waarom moet er nou geen knopje zijn van naar wie wil je het versturen ipv meteen meldpunt moderator heb ik weer xD
De website is eerder door een andere programmeur opgeleverd wat helaas ook mankementen heeft.
Lennaert levert duidelijke en snel informatie en je kunt aan de hand van een takenlijst je werk zelf oppakken. Ook staat hij open voor opmerkingen.
Hij betaalt netjes en snel dus dat is ook geen probleem.
En na de taak die hij nu noemt zal er zeer waarschijnlijk meer werk volgen.
Ik heb er zelf geen tijd voor anders zou ik het doen.
al zo'n soort site. Misschien handig om te weten. (:
Met alle respect voor het idee erachter, maar er bestaat Fiverr is toch de 'originele'?