FTP complete folder

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »
Edwin

Edwin

26/09/2007 00:15:00
Quote Anchor link
Ik ben aan het zoeken maar het lijkt haast alsof je met ftp over php alleen maar 1 bestand per keer kan ftp'en. Klopt dat en moet ik dus een loop maken om eerst de structuur op te vragen van het origineel, vervolgens de folders aanmaken met mkdir en dan 1 voor 1 de bestanden er in gooien?

Wat ik namelijk aan het maken ben is een website die ik wil klonen op mijn subs maar met kleine verschillen in de config. Gaat om de basis want de inhoud is verschillend.

Als mijn vermoeden klopt dan zal ik beginnen met het schrijven van een dergelijk stukje code maar wil even zeker weten dat er geen snellere en betere methode is.

Groeten,
Edwin

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 22:39:55

PHP erik

PHP erik

26/09/2007 00:18:00
Quote Anchor link
Ik snap niet wat je bedoelt met "maar 1 bestand per keer ftp'en". Hoop je dat je een hele map per keer kan verplaatsen ofzo? FTP = File Transfer Protocol. Kijk eens naar de logs van een gemiddelde FTP client en je ziet ook dat alles 1 voor 1 gaat.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik

Edwin

Edwin

26/09/2007 05:34:00
Quote Anchor link
ik had gehoopt dat er een functie was waarmee ik kon aangeven dat ik de huidige map en alle submappen met inhoud wil kopieren en vervolgens waar het heen moet. Omdat je dat nogal vaak doet had ik gehoopt een functie, class of code daarvan te vinden maar of ik zoek verkeerd of kijk op de verkeerde plaatsen want ik vind alleen maar voorbeelden en tutorials hoe je 1 bestand moet ftp'en en nergens hoe je een hele map met submappen moet verplaatsen.

Jacco Engel

Jacco Engel

26/09/2007 08:14:00
Quote Anchor link
Edwin :
Je kunt er natuurlijk altijd zelf een functie voor schrijven :)
Schokkend moeilijk is het niet (mits je iets weet van php)

Je zou bijvoorbeeld gewoon eerst je bestandsstructuur in een array kunnen zetten om deze vervolgens te verplaatsten.

Als ik er vanavond aan toe kom zal ik er ook eens naar kijken want het is wel grappig :)

Bart van der veen

bart van der veen

26/09/2007 09:19:00
Quote Anchor link
dit is niet helemaal wat je zoekt, maar het is een aardige schop in de goede richting:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
<?php
//niet extern aanroepen
if(isset($controle) && $controle==1){
    //kijken of wel wel zijn ingelogt
    if(isset($_SESSION["user_online"])){

//Rootmap hernoemen.
        if(isset($_GET[rename]) && !in_array($_GET[rename], $array_root) && ereg("(^[a-zA-Z0-9]+([a-zA-Z\_\ 0-9\.-]*))$" , $_GET[rename])){
            //nieuwe hoofdmapmaken
            $rename=$_GET[rename];
            mkdir ($rename, $chmod);

//submappen maken in hoofdmap
            $array_sub1=array();

$open_sub1=opendir($_GET[sub1_loc]);
                while (false!==($sub1 = readdir($open_sub1))) {
                    if (is_dir($_GET[sub1_loc].'/'.$sub1) && $sub1 != "." && $sub1 != "..") {
                        array_push($array_sub1,$sub1);            
                    }
                }

closedir($open_sub1);
            //daadwerkelijk maken.
            foreach($array_sub1 as $key => $sub1){
                mkdir ($rename.'/'.$sub1, $chmod);  
              }

//uitlezen submappen
            $open_file=opendir($_GET[sub1_loc].'/'.$sub1);
                while (false!==($file = readdir($open_file))) {
                    if ($file != "." && $file != "..") {
                          $pad_ond = pathinfo($_GET[sub1_loc].'/'.$sub1.'/'.$file);
                        $pad=$pad_ond["dirname"].'/'.$pad_ond["basename"]; //kan ook exstentiion!!                    
                        $pad_nieuw=str_replace($_GET[sub1_loc], $rename, $pad);
                        //copy naar nieuwe locatie.
                        copy($pad, $pad_nieuw);
                        //weggooien oud bestand
                        unlink($pad);
                    }
                }

closedir($open_file);      
            }

//weggooien oude submap
            rmdir ($_GET[sub1_loc].'/'.$sub1);  
                //subdatabase updaten als ze bestaan.
                $sql_query6 = "UPDATE sub1 SET onder='$rename' WHERE naam='$sub1';";
                $result6 = mysql_query($sql_query6) or die(mysql_error());
            }

//weggooien oude hoofddir
            rmdir($_GET[sub1_loc]);
                //database updaten
                $sql_query5 = "UPDATE root SET naam='$rename' WHERE id='$row_mc[id]';";
                $result5 = mysql_query($sql_query5) or die(mysql_error());
            //controle regels voor het oke
            $oke_2='
            <p class=oke>Mapnaam is gewijzigd in: '
.ucfirst($rename).'</p>
            <p class=oke>Refresh in 2 seconden</p><meta http-equiv="refresh" content="2;?sub1_loc='
.$rename.'">
            '
;

}
else{
            $error_2='<span class=error>Nieuwe naam: '.ucfirst($rename).' is geen geldige naam of bestaat al!<span><br>';
        }

}
else{
        echo'<h3>uw bent niet ingelogt en heeft geen recht om deze pagina te bekijken</h3>';
    }    
}
else{
    echo'<meta http-equiv="refresh" content="0;url=index.php">';
}

?>

Edwin

Edwin

27/09/2007 21:18:00
Quote Anchor link
ik kom even niet verder.
ik weet hoe de structuur moet worden met subdomeins etc en neig er naar om dat in een array te zetten ipv een dynamisch iets waarbij ik de programma laat bepalen.
Bovenstaand stukje is hulpvol maar ik zal nog nog even verder moeten klooien denk ik.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.