fuctie pagina.php?p=deel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »
Huh bla

Huh bla

10/02/2006 19:22:00
Quote Anchor link
wat is de naam van de functie die in de titel is vermeld?

en ik heb een website die in het nederlands en engels moet worden gemaakt, nu wilde ik gaan werken met 2 include bestandjes, maar weet iemand daar een goede turtorial over?

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 13:17:00

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

10/02/2006 19:26:00
Quote Anchor link
ik snap je niet helemaal, maar bedoel je hoe je een bepaalde waarde uit een url kan krijgen?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$variabele
= $_GET['p'];
?>

bij de link in je topictitel zou dit "deel" opleveren.

voor de rest snap ik niet helemaal wat je bedoelt met include bestanden. wil je alle teksten in include bestanden gaan zetten, en op de pagina's gaan controleren om welke taal het gaat, en dan het juiste bestand includen oid?
Gewijzigd op 10/02/2006 19:27:00 door Stefan van Iwaarden

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 19:35:00
Quote Anchor link
ik zal het nog is uitleggen

de functie die ik bedoel:

stel ik heb een lange pagina met 3 hoofdstukken en een index:

------------------------------------
hoofdstuk 1 --> moet linken naar iets.php?p=hst1 en dan alleen hst 1 weergeven
Hoofdstuk 2 --> moet linken naar iets.php?p=hst2 en dan alleen hst 2 weergeven
hoofdstuk 3 --> moet linken naar iets.php?p=hst3 en dan alleen hst 3 weergeven

hofdstuk1
bla bla bla

hoofdstuk 2
bla bla bla

hoofdstuk 3
bla bla bla
-------------------------------

het 2e wat ik bedoel:

ik heb het wel is gezien n andere scripts, als er dan text moet worden weergegeven, dan staat er 'inleiding' in het php script, en als mensen nederlands hebben aangeklikt word er (vanuit lang_nl.inc) welkom op deze site weergeven
en als mensen engels hebben aangeklikt word er (vanuit lang_en.inc) welcome on this site weergeven

Ik hoop dat eht nu duidelijker is

Greetz
Lukie

ps: graag links naar turtorials of erg uitgebriede uitleg, want ik ben hier nog HELEMAAL NIET mee bekend

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 21:14:00
Quote Anchor link
iemand?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/02/2006 21:20:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/337/

2 prima voorbeelden.

En die taal is ook makkelijk op te lossen..

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
if(isset($_GET['taal']))
{

$talen = array("NL","DE","EN");

if(in_array($_GET['taal'], $talen))
    {

$taal = $_GET['taal'];
        $_SESSION['taal'] = $taal;
    }
else{
        echo 'Sorry, deze taal is bij mij niet bekend.';
    }
}

?>

<a href="?taal=NL">Nederlands</a>
<a href="?taal=DE">Duits</a>

etc

Vervolgens weet je de voorkeurstaal, en kan je besluiten om een ander bestand te includen, of andere gegevens uit een database te halen. Zoals ik hier gedaan heb.
Gewijzigd op 10/02/2006 21:40:00 door Arjan Kapteijn

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 21:26:00
Quote Anchor link
thx arjan, ik ga het proberen

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 21:55:00
Quote Anchor link
ben nu bezig met die pagina's, mar in dat voorbeel;d worden er pagina's geincluded, maar ik wil dat er dan text word weergevven,
Code (php)
1
<? echo .... ?>
werkt niet

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/02/2006 21:57:00
Quote Anchor link
waarom niet? je kan toch prima echo 'blabla'; doen.

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 22:01:00
Quote Anchor link
dit is wat ik heb:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?
switch($p)
{
    case
'pagina1':
        print 'dit is pagina 1';
    break;
    case
'pagina2':
        print 'dit is pagina 2';
    break;
    case
'pagina3':
        print 'dit is pagina 3';
    break;
    default;

echo "<a href=test.php?p=pagina1>test1</a>
              <a href=test.php?p=pagina2>test2</a>
              <a href=test.php?p=pagina3>test3</a>"
;
}

?>

maar de links blijven in beeld staan, en de andere text krijg ik niet te zien
Gewijzigd op 10/02/2006 22:02:00 door Huh bla

Kalle P

Kalle P

10/02/2006 22:04:00
Quote Anchor link
Zo is het heel simpel, 1 pagina gebruik je dan en geen includes.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
if(isset($_GET['taal']))
{

$talen = array("NL","DE","EN");

if(in_array($_GET['taal'], $talen))
    {

if($talen['0'] == $_GET['taal']){
                    echo "Nederlands";
                    }

if($talen['1'] == $_GET['taal']){
                    echo "Duits";
                    }

if($talen['2'] == $_GET['taal']){
                    echo "    Engels";
                    }         
    }

else{
           echo "Je standaard taal hier. Als het nederlands is dan nederlands, .....";
         }
}

?>
Gewijzigd op 10/02/2006 22:04:00 door Kalle P

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 22:08:00
Quote Anchor link
@kalle

nee, ik denk dat ik de manier van arjan ga gebuiken, maar eerst zorgen dat die pagina's werken (A)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

10/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
Die $p moet wel ergens vandaan komen ey...

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
if(isset($_GET['p']))
{

$p = $_GET['p'];
    switch($p)
    {
        case
'pagina1':
            echo 'dit is pagina 1<br>';
        break;
        case
'pagina2':
            echo 'dit is pagina 2<br>';
        break;
        case
'pagina3':
            echo 'dit is pagina 3<br>';
        break;
    }
}

echo "<a href=test.php?p=pagina1>test1</a> - <a href=test.php?p=pagina2>test2</a> - <a href=test.php?p=pagina3>test3</a>";

?>
Gewijzigd op 10/02/2006 22:10:00 door Arjan Kapteijn

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 22:12:00
Quote Anchor link
moet ik hier nog iets aan veranderen want z werkt hij niet (sorry, ik weet hier echt helemaal niks vanaf :$:$:$)

Huh bla

Huh bla

10/02/2006 22:24:00
Quote Anchor link
of weet iemand misschien een goede turtorial

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.