functie om instellingen op te slaan op de website
emre bisey
23/02/2011 14:45:37ik heb een scriptje gemaakt waarbij je dus een popup op je site kan laten lopen en je kan kiezen vanaf welke positie die begint en waar die naartoe loopt en je kunt ook de datum kiezen dus dat als ik zeg dat die popup op mijn site moet komen vanaf vandaag tot volgende week komt er bij openen van mijn site 1 keer die popup voor 1 week lang (je kan het ook afsluiten maar als je pagina ververst komt die weer terug)
maar nu is dus het probleem als ik de instellingen pagina (hier kan je de datum ,begin positie ,eindpositie ,richting en snelheid van de popup instellen)
afsluit werkt de script ook nie meer.
hoe kan ikervoor zorgen dat mijn script blijft werken terwijl de pagina voor de instellingen afgesloten is.
ik zou graag met een button willen maken met "opslaan" text erop en dat wanneer ik daarop klik de instellingen worden opgeslagen en dat ik de instelingen pagina af kan sluiten.
iedere stukje informatie is welkom
maar nu is dus het probleem als ik de instellingen pagina (hier kan je de datum ,begin positie ,eindpositie ,richting en snelheid van de popup instellen)
afsluit werkt de script ook nie meer.
hoe kan ikervoor zorgen dat mijn script blijft werken terwijl de pagina voor de instellingen afgesloten is.
ik zou graag met een button willen maken met "opslaan" text erop en dat wanneer ik daarop klik de instellingen worden opgeslagen en dat ik de instelingen pagina af kan sluiten.
iedere stukje informatie is welkom
Gewijzigd op 23/02/2011 14:47:34 door Emre bisey
PHP hulp
23/11/2024 22:27:28Joakim Broden
23/02/2011 14:47:28Kris Peeters
23/02/2011 15:58:14Dat is niet echt een antwoord op de vraag.
De vraag is: "hoe identificeer je de gebruiker?"
Hoe koppel je die ene gebruiker aan die ene reeks gegevens?
Het gaat om clients die niet ingelogd zijn.
Wel, hier zou ik cookies gebruiken.
- Ofwel zet je alles in die cookie
- Ofwel zet je in de cookie de id (mag gewoon de auto-increment waarde zijn) van het (database) record waar de gegevens voor die gebruiker staan.
De vraag is: "hoe identificeer je de gebruiker?"
Hoe koppel je die ene gebruiker aan die ene reeks gegevens?
Het gaat om clients die niet ingelogd zijn.
Wel, hier zou ik cookies gebruiken.
- Ofwel zet je alles in die cookie
- Ofwel zet je in de cookie de id (mag gewoon de auto-increment waarde zijn) van het (database) record waar de gegevens voor die gebruiker staan.
Joakim Broden
23/02/2011 16:30:21@kris,
Zo hoe ik begrijp, heeft de ts een popup gemaakt die op de site moet worden getoond (de instellingen zijn alleen voor de administrator te wijzigen) oftewel voor elke gebruiker moeten de settings het zelfde zijn. Dit doe je gemakkelijk door alles in een database te zetten.
Zo hoe ik begrijp, heeft de ts een popup gemaakt die op de site moet worden getoond (de instellingen zijn alleen voor de administrator te wijzigen) oftewel voor elke gebruiker moeten de settings het zelfde zijn. Dit doe je gemakkelijk door alles in een database te zetten.