Game Court.nl zoekt crew members!
Ik ben bezig met een site die Game Court.nl gaat heten. We zoeken nog naar crew wilde jij altijd al voor een gamesite werken? Kom dan bij Game Court.nl als je defenitief in de crew zit krijg je ook een gratis Gmail account. Wij zoeken nog veel mensen en voor alles is er een plekje vrij als: reviewer, nieuwsposter, moderator, scripter, programmer alles. Dus om het kort te houden: heb je interresse mail dan naar [email protected]
Gewijzigd op 02/01/2005 14:33:00 door The Don
Kheb al 12 invites liggen ^^
klopt maar sommige mensen kennen geen mensen die gmail hebben en nog invites hebben liggen.
we zijn nu bezig met de layout. En we hebben all flink wat content. Ook is zijn we bezig met een forum.
Laat zien dat je het meent en dat ze niet zelf de gehele site hoeven te bouwen (veel gevraagde hulp: ik kan zelf wel wat layout (aka: ik heb iets in photoshop gedaan) maar ik zoek alleen nog iemand die de rest kan doen). In jouw geval dus wat meer content en de kickass site.
Success,
Arend
en met zo'n topic titel laat je mensen denken dat je leden wilt werven ipv crew zoekt.. maarruh als je er wat voor over hebt wil ik wel wat doen :)
Een groot gedeelte doen we ook zelf design ik, programmeer/script ik, ben ik moderator en schrijf ik om de 2/3 dagen wel wat. De co-webmaster van de site die designt en script. En we hebben een hele goeie schrijver en mischien word hij moderator. dus we doen allemaal erg veel en ik zelf ook alleen 3 mensen is de weinig voor onze "monster project"