Game script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Alexander

alexander

03/03/2009 12:15:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal, ik heb weinig tot geen verstand van PHP en andere zaken.
Maar toch ben ik opzoek die mij wilt helpen met het volgende :
Ik zoek een gelijkwaardige game schript zoals www.kapilands.nl

mocht er iemand zijn die hierin wat ziet hoor ik het graag
ik weet voor niks gaat de zon op dus geef mij jou voorstel en wij komen er wel uit hoop ik.

Met vriendelijke groeten,
A.G.P brandenburg

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 00:37:29

TJVB tvb

TJVB tvb

03/03/2009 13:00:00
Quote Anchor link
Wat voor budget heb je?
Dit is niet zo even gemaakt. Je hebt eigenlijk de keuze uit:
-duizenden euro's betalen
-php/mysql leren en over enkele jaren eens gaan kijken hoe je dit in elkaar gaat zetten.

Robert Deiman

Robert Deiman

03/03/2009 15:26:00
Quote Anchor link
@alexander

Behalve het scripten moet je een heleboel meer weten. In het gamescript van kapilands zitten een aantal formules waarmee bepaalde resultaten worden bepaald. Dat soort dingen moet je allemaal vantevoren gaan uitdenken en uitwerken (niet in code, maar een juiste formulie), het kost namelijk een heleboel extra tijd en dus ook geld als je tijdens de ontwikkeling steeds dingen tegenkomt waar je niet aan hebt gedacht.

Het maken van zoiets valt of staat eigenlijk met een goed plan, werk zoveel mogelijk vantevoren uit, dat scheelt een heleboel gedoe tijdens het scripten.

Alexander

alexander

03/03/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de snelle reactie`s alvast

Wat voor Budget ik hiervoor heb is tussen de 5.000 en 10.000 euro
dit bedrag wordt snel terug verdient door de prim accounts
dus optie 2 is geen optie helaas.

de reactie van Robert :
ik heb een soort story bord gemaakt met alle dingen die er ongeveer in zouden moeten zitten, dit is gemaakt door mij zelf door te luisteren wat de internet gamers zoeken en willen.