Game script
alexander
14/03/2009 11:05:00Hallo
Ik moet nog het spel gaan uitleggen bij Inventis wij willen eerst de hobby mensen de kans geven om deel te nemen, want ten eerste zijn de kosten iets lager en ten tweede om ervaring op te doen met php.
voor een prof bedrijf moet de game in 1 jaar klaar zijn voor de hobby mensen 1 tot 5 jaar
En ik vermoed dat WillemJan z gelijk heeft.
En er is een buget die elke maand hoger wordt maar of ik zo bedrijf kan betalen weet ik niet maar mischien valt het mee :) ( hoop ik)
Over de server het klopt ik kan een server huren voor 125 euro per maand incl onderhoud wil ik een grotere kost dit 275 per maand
P.s in mijn profiel heb ik 1 scherm van de game staan voor de geintreseerde
deze zal ik om de zoveel tijd veranderen in een andere scherm
Ik moet nog het spel gaan uitleggen bij Inventis wij willen eerst de hobby mensen de kans geven om deel te nemen, want ten eerste zijn de kosten iets lager en ten tweede om ervaring op te doen met php.
voor een prof bedrijf moet de game in 1 jaar klaar zijn voor de hobby mensen 1 tot 5 jaar
En ik vermoed dat WillemJan z gelijk heeft.
En er is een buget die elke maand hoger wordt maar of ik zo bedrijf kan betalen weet ik niet maar mischien valt het mee :) ( hoop ik)
Over de server het klopt ik kan een server huren voor 125 euro per maand incl onderhoud wil ik een grotere kost dit 275 per maand
P.s in mijn profiel heb ik 1 scherm van de game staan voor de geintreseerde
deze zal ik om de zoveel tijd veranderen in een andere scherm
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door alexander
PHP hulp
30/11/2024 00:42:58Arjan Kapteijn
14/03/2009 11:16:00Ik heb de beschikking over een cluster, in totaal 96 cores op Sun X2200 servers met een Sun StorageTek 2540 voor de storage. Voor € 13,60 kun je dus al je eigen virtuele server hebben (1 500mhz core, 128MB, 1GB schijfruimte & 10GB traffic) welke je in de toekomst eenvoudig kunt wijzigen naar maximaal 4 2600mhz cores, een paar GB ram en al de storage die je nodig hebt. Dit is dan echter zonder onderhoud, het is je eigen VM die je zelf kunt beheren.
Daarnaast lijkt het mij an-sich wel een grappig project, maar daarover kom ik na het weekend wel een keer terug.
Daarnaast lijkt het mij an-sich wel een grappig project, maar daarover kom ik na het weekend wel een keer terug.
alexander
14/03/2009 11:23:00Hoi Arjan Kapteijn
Bedankt voor je reactie
Het ziet er goed uit die server ik kom daarop ook later op terug als je mij je gegevens zend dan bewaar ik dit zodra wij het nodig hebben neem ik meteen contact met jou op.
alvast bedankt
Alexander
Bedankt voor je reactie
Het ziet er goed uit die server ik kom daarop ook later op terug als je mij je gegevens zend dan bewaar ik dit zodra wij het nodig hebben neem ik meteen contact met jou op.
alvast bedankt
Alexander