Gaming Cup / Goede Doel !
Het idee is bedrijven te motiveren om geld te storten per 10 wins die elk team maakt. Dus wanneer teams 10x hebben gewonnen, zullen ze 10 cent winnen (1cent per match win).
Alle standaard functies zullen er op zitten (Forum, Login, Register, Inbox, Outbox enz.). Ook zullen er natuurlijk veel meer functies gemaakt moeten worden, om tot een succesvolle website te komen.
Zelf zit ik al jaren in de E-Sports community, en ben ik vast besloten dit te combineren met spelen voor het goede doel. Ik ben nog bezig met een complete project omschrijving, die natuurlijk opgevraagd kan worden (alleen wanneer er intresse is).
Ik ben opzoek naar een leuk en ervaren team. Dus wat zoek ik allemaal:
- 2 PHP programeurs (zelf ben ik nr 3)
- 1 CSS programeur
- 1 Project Leider
Het ontwerp van de website zal ik zelf gaan doen.
Wanneer je intresse hebt, mag je mij een pm sturen, of gewoon een reactie in dit forum posten.
Al vast bedankt,
Willem Poortman
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem
Mag ik vragen over welke games dit gaat, hoe je alles denkt gaan op te zetten, hoe je bezoekers wilt trekken?
Mvg,
Jeroen
Qua spellen ben ik van plan om zoveel mogelijk games te gaan hosten... waar maar team in bestaan. Ik wil morgen nog een compleet plan gaan samen stellen, maar eerst moet ik weten of mensen geintereseerd zijn om te helpen en dit project uit de grond te trekken.
Aan bezoekers zal het niet liggen. Zodra je de grote bedrijven binnen hebt, kun je ook veel bezoekers verwachten. Ook zal ik gaan promoten bij andere top leagues die er zijn.
De kosten zullen allemaal voor mij zelf zijn, tenzij ik een sponsor kan vinden.