GangsterZ.nl BETA

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

12/11/2004 16:28:00
Quote Anchor link
Na drie maanden scripten is hij dan toch eindelijk speelbaar.
De nieuwste php/mysql based online wargame!

Opgebouwd door mij met als uitgangspunt ExoFusion en mijn (slechte) ervaringen uit de gelijksoortige game "criminals".
We worden gesponsord door Flexwebhosting dus ik ga er van uit dat we een goede uptime zullen hebben en korte laadtijden.

Neem nu een kijkje op http://www.gangsterz.nl en beoordeel zelf!

Note: Wie geen account wil aanmaken maar toch wil kijken,

email: [email protected]
pass: pass
Gewijzigd op 27/12/2004 23:30:00 door

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 08:23:17

Bram Z

Bram Z

12/11/2004 16:30:00
Quote Anchor link
Te lui voor een link te plaatsen ??
http://www.gangsterz.nl/
Ik vind het wel een goeie site, snel en duidelijk. Maar wat ik heel slecht vind dat het allemaal het zelfde kleur is ...
Dus van mij krijg je een 7

12/11/2004 16:31:00
Quote Anchor link
Ik dacht dat hij er zelf wel een link van zou maken >_<
Maja bedankt!

12/11/2004 16:35:00
Quote Anchor link
zeg me eens waar heb je deze exofusion gedownload

12/11/2004 16:40:00
Quote Anchor link
Zo als hij nu is kan je hem nergens downloaden...

12/11/2004 16:41:00
Quote Anchor link
wel maken

12/11/2004 16:42:00
Quote Anchor link
Ja dat kan, dat heb ik dus gedaan.

12/11/2004 16:48:00
Quote Anchor link
het eenigste als je hem wil uitbreiden zal niemand je helpen omdat je scripten niet in zijn

12/11/2004 16:53:00
Quote Anchor link
Ik werk toch liever alleen aan een script.
Weet ik tenminste alles wat er gebeurd :)

Marien xD

Marien xD

12/11/2004 16:55:00
Quote Anchor link
ziet er wel leuk uit maar je layout is idd nog niet zo erg kleurrijk ;)

Alfred -

Alfred -

12/11/2004 17:05:00
Quote Anchor link
Quote:
gast Valt: Sixpack aan voor 1 schade! (22 Levens over)
gast Valt: Sixpack aan voor 1 schade! (21 Levens over)
Sixpack valt gast aan voor 40.625 schade! (-20.625 Levens over)

Funny... -20.625 levens...

Soit, layout is zwakjes, maar toch niet mis...

Eris -

Eris -

12/11/2004 17:17:00
Quote Anchor link
Ik vind de layout mooi. Ondanks dat er weinig kleur in zit mar dat hoeft ook niet altijd.

@maikel aan jouw nivo hebben we niets Ik waarschuw je nu voor de laatste keer... Volgende keer ben je niet meer welkom... voor een periode.

@jasper officieel mogen war games niet meer... Maar omdat het 99,99999 % zelf gescript is en geen ik_en_mijn_war_game_instalatie_werkt_niet_verhaal is laat ik hem saan :)

12/11/2004 17:19:00
Quote Anchor link
Jaap,

Bedankt dat je mijn thread laat staan!
Ik vind de layout ook super zo, mooi overzichtelijk en niet te druk.

Toch heb ik van meer mensen gehoord dat ze graag een layout met meer plaatjes zouden zien.

Dus ik ben er nog niet uit wat ik daarmee doe.

Baken

Baken

12/11/2004 17:29:00
Quote Anchor link
Als je geen pass hebt dan ga je je aanmelden voor iets waar je niet van weet wat het is?
Of is het geen algemene site?

Ik zou mij zo nooit aanmelden (maar ben ik). :-)

Jasper Schrijver

Jasper Schrijver

12/11/2004 17:49:00
Quote Anchor link
Ja maar ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga oplossen.
Wat zou jij graag zien dan?

Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

12/11/2004 19:18:00
Quote Anchor link
Wat dom, ik kan niet reggen, want ik krijg de volgende error:

Je gebruikersnaam moet minimaal 3 tekens lang zijn!

Haha, en sinds wanneer zijn dit minder dan 3 tekens:
MasterDisaster

Beetje dom...

Jasper Schrijver

Jasper Schrijver

12/11/2004 19:28:00
Quote Anchor link
Klopt, je naam moet tussen de 3 en de 10 tekens lang zijn.

De foutmelding moet ik even aanpassen.

Bedankt voor je alertheid!

Ro-G :o)

12/11/2004 20:45:00
Quote Anchor link
Het inloggen lukt niet?

"Sorry, er ging iets fout. Als je nog niet bent aangemeld, doe dat dan. Of log nu goed in!"

Jammer, ik had wel zin in een spelletje :o(
Gewijzigd op 12/11/2004 20:46:00 door Ro-G :o)

Jasper Schrijver

Jasper Schrijver

12/11/2004 20:50:00
Quote Anchor link
Je browser moet wel cookies accepteren.

Kijk op de index hoe je dat instelt mocht je dat niet weten :)

Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

12/11/2004 21:08:00
Quote Anchor link
Persoonlijke link werkt niet...

En misschien moet je er iets in doen zodat je iets te doen hebt als je geen energie meer hebt...
Spelletjes ofzo..

12/11/2004 21:10:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je hulp Jasper :-P maar mijn Firefoxje lust wel koekies (En soms eens een kippetje natuurlijk ;o) )

Misschien een idee. Wanneer men zich aanmeld voor je site dit laten bevestigen via e-mail? Of een bedankje versturen met gebruikersnaam en wachtwoord?

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.