Gastenboek Hulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 20:50:00
Quote Anchor link
Beste leden van PHP Hulp,

Kunnen jullie mij misschien helpen, ben namelijk bezig met een eigen gastenboek te maken, alleen nu ben ik zover dat ik hem Geupload heb en alles alleen dan krijg ik steeds de volgende fout:

Access denied for user 'rheijmann'@'localhost' (using password: NO)

Weten jullie misschien wat ik verkeerd doe of wat ik moet veranderen?

Alvast bedankt,

Groetjes Rick

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 00:16:29

--

--

11/07/2008 20:51:00
Quote Anchor link
Heb je je gegevens in de config goed ingevuld?

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 20:55:00
Quote Anchor link
Ja dat snap ik dus ook niet helemaal hoe dat precies moet, volgens mij gaat het daar ook mis denk ik.

--

--

11/07/2008 20:57:00
Quote Anchor link
Zorg dat je de juiste databasenaam, databasewachtwoord en gebruikersnaam hebt ingevuld. Snap je niet precies waar je dat moet invullen?

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 20:58:00
Quote Anchor link
Er staat wel bij waar je hebt in moet vullen, alleen als ik dat doe werkt het nog steeds niet dus weet niet precies waar het probleem zich voor doet zeg maar, anders ik kan het script jewel even toesturen ofzo misschien dat jij het gelijk kan zien waar de fout zit?

--

--

11/07/2008 21:02:00
Quote Anchor link
Post het hier maar, relevante code graag en even tussen zetten.

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:04:00
Quote Anchor link
Oke hier komt die dan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
<?php
error_reporting(E_ALL);

//Deze gegevens correct veranderen !!!
mysql_connect("http://helpdeksonline.nl", "rheijmann", "");
mysql_select_db("Database");

$max = 10; //Aantal berichten tonen per pagina:

$conf['url'] = "http://helpdeksonline.nl/gastenboek.php"; //url naar de map waar het gastenboek geïnstalleerd staat

$pagina_lezen = "lezen.php"; //pagina van lezen
$pagina_schrijven = "schrijven.php"; //pagina van schrijven

$seconden = 60*60*24; //Na hoeveel seconden men terug een bericht kan plaatsen (standaard 1 dag)
$tijd_cookie = time() + $seconden;
?>

<style type="text/css">
    /*Je kan hier nog meerdere CSS stijlen toevoegen*/

.gastenboek {
        font-family: Verdana;
        color: #000000;
        font-size: 11px;
        background: #FFFFFF;
    }

a:link {
        color: #0000FF;
        text-decoration: none;
    }
    a:active {
    }

a:visited {    
    }

a:hover {
        color: #FF0000;
    }

textarea, select, input {
        background-color: #FFFFFF;
        border-color: #000000;
        border-style: solid;
        border-width: 1px;
        color: #000000;
        font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
        font-size: 10pt;
    }
</style>

Hopelijk kun je mij helpen want zal wel leuk zijn als het werkte.

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Btw het wachtwoord heb ik al wel ingevuld alleen zet ik niet hier haha :P

Joren de Wit

Joren de Wit

11/07/2008 21:06:00
Quote Anchor link
Quote:
mysql_connect("http://helpdeksonline.nl", "rheijmann", "");
Het lijkt me sterk dat je je databaseserver via http://helpdeskonline.nl. In de meeste gevallen is dat gewoon 'localhost', probeer dat dus eens.

Weet je daarnaast zeker dat je geen wachtwoord hoeft in te vullen om verbinding te maken met de database server?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:09:00
Quote Anchor link
Ik heb er nu Localhost staan maar hij werkt nog steeds, het wachtwoord heb ik zelf aangemaakt voor de Database en ook al haal ik het wachtwoord weg doet die nog niks.

Ed

Ed

11/07/2008 21:12:00
Quote Anchor link
Rick schreef op 11.07.2008 21:09:
Ik heb er nu Localhost staan maar hij werkt nog steeds, het wachtwoord heb ik zelf aangemaakt voor de Database en ook al haal ik het wachtwoord weg doet die nog niks.

Zoek eens uit bij je hoster welke naam je moet opgeven voor je sql connectie.

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:18:00
Quote Anchor link
Ey Danny daar kan ik niks over vinden?

--

--

11/07/2008 21:22:00
Quote Anchor link
Je hebt geen wachtwoord opgegeven, die zit toch zeker wel op je db?

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:23:00
Quote Anchor link
Ja, maar dat weet ik wel wachtwoord heb ik ook erbij gezet en ingevuld in het script alleen niet hier op de site.

--

--

11/07/2008 21:23:00
Quote Anchor link
En wat is de naam van je database? Gewoon ''Database''?

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:26:00
Quote Anchor link
Als ik naar mijn Database ga zie ik links eerst Database (1) staan en daaronder gastenboek.

Rick Heijmann

Rick Heijmann

11/07/2008 21:28:00
Quote Anchor link
Dus neem aan dat de naam dan gewoon gastenboek heet toch?

Eric

Eric

11/07/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Als je meerdere databases mag hebben op jouw server, moet je de naam hebben van een item uit de drop-down lijst. Als er maar één database mag worden ingesteld, moet je de naam nemen die boven de lijst met tabellen staat (staat allemaal in het linkermenu, ervanuit gaande dat je werkt met phpMyAdmin)

De host is inderdaad meestal localhost, maar navragen is het makkelijkste!

Rick Heijmann

Rick Heijmann

12/07/2008 11:44:00
Quote Anchor link
Er staat bij mij dat ik 10 Databases mag hebben, dus dat maakt dus niet uit het script werkt gewoon nog steeds niet.

Kan iemand misschien zeggen waar jewel een goed werkend script kan vinden die het wel gewoon doet.

Joren de Wit

Joren de Wit

12/07/2008 11:54:00
Quote Anchor link
Rick, je probleem zit hem in het feit dat jij niet weet met welke gegevens je verbinding moet maken met je database. Als je dat nu eerst eens uitzocht, kom je misschien een stuk verder.

ps. Dus zoek eens uit welke gebruikersnaam, wachtwoord en host je moet gebruiken...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Rick Heijmann

Rick Heijmann

12/07/2008 12:42:00
Quote Anchor link
Ja makkelijk gezegt dan gedaan, moet je natuurlijk wel weten waar je moet kijken.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.