Gastenboek tekst probleem
Nu loop ik vast op een bepaald punt dat is dus een gastenboek.
Ik ben zover dat ik een gastenboek.php, verwerk.php en een reacties.txt heb.
Het gastenboek.php is zeg maar waar de mensen opkomen en dan een berichtje kunnen schrijven.
Als men dan op verzenden drukt dan doet de verwerk.php zijn werk en die stuurt dan de berichtjes naar de reacties.txt.
En dan gaat het fout.
Het werkt allemaal wel, ik krijg op de site de berichten netjes onder elkaar te zien, maar telkens als er een nieuw berichtje bij komt dan word het lettertype verkleint, dit gaat door tot het niet meer leesbaar is.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zodat het lettertype gewoon hetzelfde blijft?
De site waar ik het over heb is www.laura-jewels.nl
Ik ben een nieuweling met php, de basis van html kom ik wel uit maar ben nu al dagen aan het uitzoeken wat het kan zijn maar tevergeeft.
Alvast bedankt!
ik heb net 2 maal aaa getikt, en het lettertype blijft gelijk.
Volgens mij is spammen in het gastenboek geen uitdaging.
Sortering is bewust zo gekozen? Ik zou de meest recente bovenaan zetten ipv de oudste.
ik zou de sortering omgooien, meest recente entry eerst en de oudste laatst.
Je hebt ze wel vaste waarde mee gegeven in de css?
Ik gebruik internet explorer 8 en die doet steeds het lettertype kleiner maken.
De layout is niet bewust, was meer aan het uitproberen etc tot het er goed uitzag.
Alvast bedankt voor de sneller reply's
Gewijzigd op 26/07/2010 14:26:34 door Levi Heimgartner
<h5>Geschreven door:
Die </h5> zie ik nergens, waardoor er een <h5> in een </h5> komt etc.
Heb ik daar zolang naar zitten zoeken (schaam me diep)
Nu is het goed.
Heel erg bedankt voor jullie tijd!
Geeft wel een leuk effect, zoals de star wars intro's.... Geeft me meteen een idee voor een leuk script :D
Welkom in het wereldje programmeren. De meeste fouten zijn van die kleine dingen.
Het leukste is ze te vinden ^_^ ( je kan er uren aan kwijt zijn)
Misschien zou het ook handig zijn om het IP adres van de gebruiker bij te houden in een ander bestandje?
ik ben nieuw met php haha, zou niet weten hoe dat moet.
ben begonnen met het uitzoeken van een anti spam beveiliging.
kleine foutjes inderdaad aya maar oh zo moordend :)
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.laura-jewels.nl Port 80
Gewijzigd op 26/07/2010 14:17:45 door nick van der heijden
hmm, heb ze gewist maar nogsteeds hetzelfde probleem.. raar
heeft u email of msn dan kunnen we mssn ff samen naar kijken anders moet het via phphulp zo doen
Gewijzigd op 27/07/2010 14:57:34 door Levi Heimgartner