GD Hulp...
Ik heb een probleem ik gebruik een script van phphulp.nl een automatisch fotoalbum. Aleen als ik een plaatje in de map stop waar het script thumbs van moet maken ik een error krijg :S en dat is deze:
Warning: imagecreatetruecolor() [function.imagecreatetruecolor]: Invalid image dimensions in G:\htdocs\Sheep\screenshot\index.php on line 49
Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in G:\htdocs\Sheep\screenshot\index.php on line 52
Warning: imagejpeg(): supplied argument is not a valid Image resource in G:\htdocs\Sheep\screenshot\index.php on line 55
Ik gebruik een programma dat WAMP5 heet ik denk dat het GD is maar welk bestanden moet ik dan ook alweer laden om het aan te zetten?
avb!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ilja
Je zult dus daar de fout moeten zoeken.
Ik heb niets in het script veranderd en hiervoor deeed hij het nog wel... ik heb het script zelfs opnieuw van de site gehaald.
Laat eens een stukje van je script zien. Met name het gedeelte waar de imagecreatetruecolor() staat en hoe je aan de afmetingen binnen die functie komt...
Zoals het script daar staat zal het misschien best kloppen, maar het gaat erom wat je er zelf mee doet...
ik heb er zelf helemaal NIETS mee gedaan het engiste wat ik heb veranderd is de map waar de fotos in staan...
De parameters die aan de imagecreatetruecolor functie meegegeven worden, kloppen niet. Van daaruit zul je dus uit moeten zoeken waarom ze dan niet kloppen...