gd image > image
Ik heb een GD image die omgezet moet worden naar een image. dit moet aan de hand van een code. want ik ben een script aan het maken die .odt (openOffice writer) vult. weet iemand hoe ik dit kan doen.
Maar dat staat neem ik aan allemaal wel in de documentatie.
idd daar was ik ook net achter gekomen dat ik die kan gebruiken. nee mijn bedoeling is dat ik met een script de odt bestand. verander naar zip en dan het image in de zipbestand copieer. daar na de de zip terug veranderen naar odt en dan via tbsOOo de odt vul.
kijken.. Misschien kun je ook je uitleg iets aanpassen want komt niet erg duidelijk over :)
Je kunt hier ook eens naar dit lukt al. mij gaat het er om hoe ik van de chart afbeelding(die ik uit data maak) een echte afbeelding kan maken. dit kan ik waarschijnlijk doen met imagepng().
De afbeelding “http://.../analyse_simulatie_doc.php” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TnT -
Trouwens, je kunt ook de .odt uitpakken zodat je verschillende xml-bestanden overhoudt.. Misschien dat je op die manier er plaatjes bij kunt zetten en de .odt weer kunt inpakken... Ik weet niet of het kan en al helemaal niet hoe het zou werken, maar het is vast wel ergens te vinden...
oke dank ik dat zou ik eens gaan proberen dan. dat met de .odt doe ik al omdat content erin te zetten.
Kan je dan niet gelijk je afbeeldingen erin zetten? Dat zou een stuk handiger zijn dan de file eerst in een zip te zetten, alle pixels er 1 voor 1 inzetten, weer uitpakken...
wanneer ik die afbeelding gemaakt heb zet ik ze pas in de zip en maak ik er weer een odt van
Je maakt je afbeelding met GD.. Als hij volledig geconstrueerd is, sla je de foto ergens op:
Als je er dan voor zorgt dat $uiteindelijke_opslagplaats een plaats is in de uitgepakte .odt zou je het er wel in kunnen krijgen denk ik. Allen ik zou niet weten hoe..