gebruik van wallpapers

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Henk de Vries

Henk de Vries

12/02/2012 23:41:58
Quote Anchor link
hey allemaal,

Ik ben bezig met een eigen portfolio website maar ik ben niet zo goed in designen.
Ik heb al een beetje rond zitten kijken, en ik zag bij veel wallpapers wel een aantal mooie effecten wat ik bij mijn site zou willen. Ik heb al een aantal pogingen gedaan om zoiets na te maken, maar tevergeefs.

Mijn vraag is dus. Hoe zit het eigenlijk met de Copyright van wallpapers? kan ik een wallpaper aanpassen zolang er geen copyright bericht onderaan staat? Of mag het zowiezo niet?

alvast thx

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 05:30:37

Jaron T

Jaron T

12/02/2012 23:56:29
Quote Anchor link
Op welke site zie je die wallpapers? vaak staat dat erbij vermeld.

Henk de Vries

Henk de Vries

13/02/2012 00:00:29
Quote Anchor link
nou ik zou bijv de lijnen van deze wallpaper willen gebruiken http://www.1280x800wallpaper.com/details/as0z4/

maar ik heb ook een aantal mooie exemplaren gezien op
http://www.freewallpapersweb.com

Chris PHP

Chris PHP

22/03/2012 09:34:25
Quote Anchor link
Als je die mooi vind zou ik aanraden even contact op te nemen met hun en dat na te vragen.

Albert de Wit

Albert de Wit

22/03/2012 09:49:05
Quote Anchor link
Henk de Vries op 12/02/2012 23:41:58:

Ik ben bezig met een eigen portfolio website maar ik ben niet zo goed in designen.
Ik heb al een beetje rond zitten kijken, en ik zag bij veel wallpapers wel een aantal mooie effecten wat ik bij mijn site zou willen. Ik heb al een aantal pogingen gedaan om zoiets na te maken, maar tevergeefs.

Kijk naar facebook... daar zie ik niet veel speciale effecten, maar toch is het een mooie site.
Maak het kort maar krachtig :D

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.