Gebruikt een website data
ik heb even een vraagje.
ik weet niet of het hier goed staat maar ik waag het er op.
via mijn hoster hoorde ik dat ik een ander webhosting parket moet hebben dit om dat ik drie Maffiagames er op het staan.
dit blijkt veel data te gebruiken volgens hem!
nu is mijn vraag aan jullie.
1= een maffiagame waar niets op gebuurt gebruikt die ook data?
2= en is dat meer dan mijn parket
40 GB Webruimte - 20 TB Dataverkeer - 500 Emailadressen - 500 Subdomeinen - 500 FTP & MySQL accounts - 125 Domeinnamen op account - Sitebuilder Inbegrepen - PHP Versie 5.6 & 7.0 - MySQL Versie 5.6 - SSL Letsencrypt toegang - Gratis Backups & Restore - 1GB PHP Memory limiet - 24/7 Support.
ik hoor het graag van jullie.
bedankt
Veel maffiagames staan bekend om het feit dat ze bijzonder slecht geschreven zijn en vaak extra resources op de server nodig hebben. Daarom hebben sommige webhosters speciale pakketten opgezet om deze RPG-spellen op speciaal ge-tunde servers te kunnen draaien, en dat kost vaak wat meer geld.
Gewijzigd op 15/03/2017 16:53:31 door - Ariën -
Ik kan me voorstellen dat een hoster mafia games probeert te weren, ze zijn immers vreselijk voor de resources. Maar echt veel dataverkeer gebruikt het volgens mij niet.
super bedankt mensen.
Als ze dat zeggen, dan kunnen ze dat uiteraard ook eenvoudig aantonen door jou bijv. een logbestand te sturen.
Vraag dus om een bewijs, dan weet je waar ze het precies over hebben en kun je tevens beoordelen of het wel of niet plausibel is wat ze zeggen.
ben wel benieuwd hoe je er 20TB aan data doorheen kunt jagen...
Tegenwoordig raakt daarom CloudLinux sterk in opmars. Deze verdeelt de verschillende webruimtes per klant in losse containers, zodat alles geïsoleerd van elkaar zit. Dat maakt het zelf erg flexibel om op de laag van het OS zelfs te bepalen welke onderdelen je wilt gebruiken, zoals verschillende PHP-versies of extenties in PHP.