Geef je mening, -> Layout.
Geef alleen je mening over de layout:
mooie, rustige layout om naar te kijken Hallo,
Je zou je titel plaatje ook @ random kunnen laten veranderen nadat ik een andere pagina laad of reload, dat zou wel strak zijn! In het main scherm zou nog een duidelijk titel kunnen komen.
Zie het alleen als tips niet als afkattingen! Wel aardig design! De groenblauwe kleur vind ik nie zo mooi, maar is persoonlijk!
Over de layout, tjsa ik vind het niets. Het gaat over een flitsende/snelle sport maar dat laat je nergens blijken. Daar is een header voor, waar nou een klodder staat met een onleesbaar lettertype eroverheen. Daar moet iets komen wat mij overhaalt om ook op een zeilbootje te gaan staan, het moet iets snels zijn.
Wat inhoudelijker. Bij de kalender mis ik waar het evenement over gaat, wat er te doen is.
Bij de foto's word de hele foto ingeladen, in plaats van een verkleinde versie (tumbnail) zodat mensen met een wat mindere verbinding makkelijk een kwartier aan het wachtten zijn tot die pagina geladen is!
Berichtten in het gastenboek worden in datum oplopend weergegeven. Dat hoort niet, je wilt meteen het nieuwste bericht zien, niet het eerste. Daarbij haal je er geen stripslashes() overheen. En is HTML-injection mogenlijk (htmlEntities()).
Als je je bericht opslaat krijg je "Gesaved, klik hier om de berichten te bekijken." voor je snuffert, dit is niet echt een tekst die je je bezoekers wilt laten zien (vakjargon gebruik je maar ergens anders) beter is "Het bericht is geplaatst, heb bericht is hier te bekijken" of iets in die richting.
Je prikbord is ook vatbaar voor HTML injection, en je kan reageren op niet bestaande berichtten. Zie http://www.lasersailinglimburg.nl/forum/replys.php?id=56 Als je een site op komt krijg je in de eerste paar regels meteen te weten waar 'ie over gaat. Dat heb ik hier niet. Het moet uit de header blijken, maar als webgebruiker weet ik dat een header niet veel meer is als pagina vulling/ reclame dus daar let ik niet zo op. IK ben geen prof designer, ik vind de layout wel mooi trouwens, ten tweede ik heb het gastenboek en forum niet gemaakt, het gastenboek heb ik omgebouwd, het was er één van éne Jacob Slomb, het prikbord is van Mitch, het is ook aangepast!
Héél simpele layout, maar heeft toch wel iets vind ik...
Inderdaad simpel maar wel mooi. Leuk headerplaatje ook, heeft veel met het onderwerp te maken. Wel jammer dat het niet beeldvullend of in het midden gecentreerd is (op een 19 inch scherm, res. 1280x1024)
mooie, rustige layout om naar te kijken
Je zou je titel plaatje ook @ random kunnen laten veranderen nadat ik een andere pagina laad of reload, dat zou wel strak zijn! In het main scherm zou nog een duidelijk titel kunnen komen.
Zie het alleen als tips niet als afkattingen!
Ow, bedankt voor de reacties, het is ook heel simpel, maar ik kan amper designen daarom! IK kan het wel centreren, probeer ik wel, maar ik kan hem ook breder maken....
Over de layout, tjsa ik vind het niets. Het gaat over een flitsende/snelle sport maar dat laat je nergens blijken. Daar is een header voor, waar nou een klodder staat met een onleesbaar lettertype eroverheen. Daar moet iets komen wat mij overhaalt om ook op een zeilbootje te gaan staan, het moet iets snels zijn.
Wat inhoudelijker. Bij de kalender mis ik waar het evenement over gaat, wat er te doen is.
Bij de foto's word de hele foto ingeladen, in plaats van een verkleinde versie (tumbnail) zodat mensen met een wat mindere verbinding makkelijk een kwartier aan het wachtten zijn tot die pagina geladen is!
Berichtten in het gastenboek worden in datum oplopend weergegeven. Dat hoort niet, je wilt meteen het nieuwste bericht zien, niet het eerste. Daarbij haal je er geen stripslashes() overheen. En is HTML-injection mogenlijk (htmlEntities()).
Als je je bericht opslaat krijg je "Gesaved, klik hier om de berichten te bekijken." voor je snuffert, dit is niet echt een tekst die je je bezoekers wilt laten zien (vakjargon gebruik je maar ergens anders) beter is "Het bericht is geplaatst, heb bericht is hier te bekijken" of iets in die richting.
Je prikbord is ook vatbaar voor HTML injection, en je kan reageren op niet bestaande berichtten. Zie http://www.lasersailinglimburg.nl/forum/replys.php?id=56
Gewijzigd op 10/10/2004 19:07:00 door PrisonerOfPain
Gewijzigd op 11/10/2004 08:25:00 door RT