Geen afb. in IE wel in firefox.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Stef

stef

18/11/2009 21:44:00
Quote Anchor link
Hey allemaal,

Ik ben een leek op gebied van scripten en dergelijke,
Maar het is me gelukt om een pagina te maken.
Nu ben ik deze aan het uploaden en de afbeeldingen doen het wel in firefox maar niet in IE.
Hoe kan zo iets? ik hoor wel vaker dat een frame ofzo anders weergegeven wordt in IE dan in firefox.
Maar iemand een idee?

Groeten Stef

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 22:47:30

Roeltje M

Roeltje M

18/11/2009 21:45:00
Quote Anchor link
heb je een online voorbeeld?

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/11/2009 21:58:00
Quote Anchor link
Ik weet dat lelijke dikke enge vrouwen ook recht hebben op liefde, maar frames dus echt niet!!
google voor de gein eens op "HTML div"

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

18/11/2009 22:10:00
Quote Anchor link
Helemaal eens met Nico.
Frames komen uit de prehistorie.

Michael -

Michael -

19/11/2009 07:51:00
Quote Anchor link
Dit heeft niks met frames te maken volgens mij hoor, maar gewoon als voorbeeld.
Hoe zet je de plaatjes op de site? Via FTP of via een upload script? En direct (www.jewebsite.jw/plaatje.jpg) zijn ze ook niet te openen?

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

19/11/2009 07:59:00
Quote Anchor link
Stelletje frames haters!!! Frames zijn maybe niet zo modern als divjes, maar toch net zo handig in sommige gevallen. Voor mij dan toch.

Dit is mijn nutteloze toevoeging aan dit topic. Dan nu, plaats eens een link naar je site, dan kunnen we spieken naar je bron code, es kieke wat der mis is eh

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

19/11/2009 08:08:00
Quote Anchor link
Ja, inderdaad zijn frames ook handig voor Google.
Maar dat is een discussie apart.

OP: voorbeeldje gaarne :)

Giel

Giel

19/11/2009 09:46:00
Quote Anchor link
Is de afbeelding RGB? :)

Michael -

Michael -

19/11/2009 22:47:00
Quote Anchor link
wesley schreef op 19.11.2009 07:59:
Stelletje frames haters!!! Frames zijn maybe niet zo modern als divjes, maar toch net zo handig in sommige gevallen. Voor mij dan toch.

Wat is er zo handig/nuttig aan frames? Ze zijn alleen maar kut. Vooral voor zoekmachines. Zie er totaal geen nut in. In 1980 was 't inderdaad wel leuk, nu niet meer.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.