geen opmaak na foutmelding.
Reshad F
18/05/2012 23:03:31Hollaa raar verschijnsel en ik weet waardoor het komt maar niet hoe op te lossen...
ik heb de website bijna af.. maar de boekingen doen een beetje moeilijk want als ik op verzenden klik en ik heb de helft niet ingevuld dan krijg ik natuurlijk de array vol met foutmeldingen je hebt naam niet ingevuld etc etc.. maaarr omdat ik elke pagina include refresht de boekings pagina buiten de include.
dus dan krijg ik www.****.nl/boeking.php ipv www.***.nl/index.php?page=boeken.php
but i don;t know how to fix thiss..
voorbeeldje.
Boeking maken
ik heb de website bijna af.. maar de boekingen doen een beetje moeilijk want als ik op verzenden klik en ik heb de helft niet ingevuld dan krijg ik natuurlijk de array vol met foutmeldingen je hebt naam niet ingevuld etc etc.. maaarr omdat ik elke pagina include refresht de boekings pagina buiten de include.
dus dan krijg ik www.****.nl/boeking.php ipv www.***.nl/index.php?page=boeken.php
but i don;t know how to fix thiss..
voorbeeldje.
Boeking maken
PHP hulp
22/11/2024 22:14:20Fons Seesink
18/05/2012 23:23:08je opmaak van de pagina in een header en footer zetten.
deze in je foutmelding laden en meenemen in je output
op die manier heb je EN je opmaak en je form en je foutmeldingen terug.
deze in je foutmelding laden en meenemen in je output
op die manier heb je EN je opmaak en je form en je foutmeldingen terug.
Reshad F
18/05/2012 23:29:26ik heb het op de manier waarop jij zegt. maar ik vind het vreemd dat ik niet een echo krijg gewoon maar dat de pagina naar een heel andere url springt?
en hoe zou ik het moeten oplossen want ik geef nergens op dat hij naar die desbetreffende url moet gaan.. het enige wat hij doet is controle en als controle goed is mailen..
Toevoeging op 18/05/2012 23:33:40:
ahh ik heb het gevonden!! ik had bij mijn form action="boeking.php"
wat er niet thuis hoorde.. heel stom over het hoofd gezien :P hij werkt nu! bedankt voor het meedenken in ieder geval :)
en hoe zou ik het moeten oplossen want ik geef nergens op dat hij naar die desbetreffende url moet gaan.. het enige wat hij doet is controle en als controle goed is mailen..
Toevoeging op 18/05/2012 23:33:40:
wat er niet thuis hoorde.. heel stom over het hoofd gezien :P hij werkt nu! bedankt voor het meedenken in ieder geval :)
Fons Seesink
18/05/2012 23:39:05Staat nog een * bij naam in je form
overbodig aangezien alle velden verplicht zijn.
En in je array van foutmeldingen even telefoon en email omwisselen.
kwestie van volgorde schoonheid :-)
overbodig aangezien alle velden verplicht zijn.
En in je array van foutmeldingen even telefoon en email omwisselen.
kwestie van volgorde schoonheid :-)
Niels K
19/05/2012 13:24:07Quote:
Dat is het eerste waar ik aan dacht :-)
Daarnaast, dit zijn niet echt mooie URL's hoor ;-)