gegevens database aanpassen dmv form
Gidi Strik
12/11/2012 16:24:34Na een aardige zoektocht op het internet te hebben gehouden waar ik niks vond uiteindelijk toch een vraag. Mischien heb ik wel de verkeerde zoekterm gebruikt maar ik kwam er niet achter.
Ik wil namelijk een formulier maken waar je gegevens mee kan aanpassen uit de database dmv een hmtl form.
De database wordt dmv een aanmeldformulier gevuld waar het dan wordt opgeslagen, echter wilde ik weten of het mogelijk was om die gegevens vanuit de database op te vragen in een html form waar je vervolgens een paar factoren aan kan passen en op kan slaan.
Weet iemand hoe dit moet?
Gidi
Ik wil namelijk een formulier maken waar je gegevens mee kan aanpassen uit de database dmv een hmtl form.
De database wordt dmv een aanmeldformulier gevuld waar het dan wordt opgeslagen, echter wilde ik weten of het mogelijk was om die gegevens vanuit de database op te vragen in een html form waar je vervolgens een paar factoren aan kan passen en op kan slaan.
Weet iemand hoe dit moet?
Gidi
PHP hulp
22/11/2024 21:44:02Reshad F
12/11/2012 16:27:16Je kan een Select query uitvoeren en de waarden hiervan in een form zetten. vervolgens kan je op de submit button een query linken die de waardes update.
en de update
je form elementen zien er dan ongeveer zo uit
en de update
je form elementen zien er dan ongeveer zo uit
Code (php)
1
<input type="text" name="name" value="<?php echo $row['name'] ?>" placeholder="Vul uw naam in" >
Gewijzigd op 12/11/2012 16:29:45 door Reshad F