gegevens uit DB

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »
Matthijs

Matthijs

06/01/2005 12:44:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik zal proberen mijn vraag zo goed mogelijk te stellen,
maar eerst even wat achtergrond info:

Ik ben bezig voor mijn organisatie die LAN's organiseerd. Nu heb ik een plattegrond waar ( per plaats ) de naam & achternaam komt te staan + de nickname.

Mijn opzet :
Ik heb 2 tabellen die hij moet gebruiken:
dc_inlog_g & dc_plaatsen.
In "dc_inlog_g" staat alle info over de persoon ( en de plaats waar hij wil zitten ) en in dc_plaatsen staan alle beschikbare plaatsen en met een veld waar het ID instaat van de persoon. Dus :
op plaats 5 in dc_plaatsen zit ID 1 ( ben ik )
en ID 1 komt dus van dc_inlog_g af.

Nu wil ik dit per plaats , per gebruiker op de plattegrond zetten. Alleen mijn vraag :
hoe moet ik dit doen? ik ga geen 16 query's doen op de DB terwijl het ongetwijfeld veel makkelijker kan.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :S
En hoop voor reactie's.
( heb uiteraard zelf ook lopen klooien voordat ik het vraag, maar het werkt voor geen meter :S )

Thnx Allready !

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 18:29:08

Matthijs

Matthijs

06/01/2005 15:24:00
Quote Anchor link
Heeft nog iemand ideeen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.